Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startovani motoru fabia 1,4 mpi

Od: tomaslicek odpovědí: 6 změna:
Při studeném startu motoru škoda fabia l v pohodě naskočí ale když se zahřeje na provozní teplotu tak pak nejde nastartovat.pak jde nastartovat až klesne teplota motoru tak po dvaceti minutach

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Který motor? 1.4Mpi je mraky. 8v několik a 16v taky je.


doplněno 16.11.22 01:37:

Takže motor AUB.

Tam je dvoupinové čidlo s jedním termistorem. Takže pokud budík ukazuje co má, tedy provozní teplotu na půlce, potom je čidlo funkční.

Nevím, ale nemá ten motor dva snímače otáček? Jeden na vačce a druhý na setrváku? Jeden může vynechávat.

Kolik km má motor najeto?


doplněno 16.11.22 01:42:

Až to nepůjde nakopnout, zkuste odpojit snímač MAP na sání z boku.

Měří tlak a teplotu nasávaného vzduchu. S nesmyslným tlakem nepůjde motor nahodit nebo jen obtížně.

Tyhle motory mají EGR a dokážou zásní zaprasit. Zvláště při přelitém oleji na max a jízdou s podtočeným motorem ála důchodce.

tomaslicek

1,4 mpi 16v 74kw
tomaslicek

Jo nejsem automechanik tak nevím kolik snímačů to má.a jel jinak má motor najeto něco přes 190xxx

 

olinl

0x

Tip:čidlo teploty chladící kapaliny motoru. Diagnostika něco ukazuje?

Doplněk: Čidlo teploty je na motoru jen jedno (s jedním termistorem uvnitř, ne se dvěma jako u Felicie) u 8v verzí a pokud by bylo vadné, tak ukazuje blbě i teploměr na budíkách. To by si všimnul. I když... stejně nereaguje

tomaslicek

Teplota je v pohodě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]