Nejste přihlášen/a.
Já to říkám takto:
Pokud je auto ještě mé, klidně s Vámi dojedu až do Itálie a zpět (nebo kolem ČR, jak budete chtít). Zaplatíte mi palivo a ztrátu času. Dejte auto na zvedák a nechte prohlédnout třeba deseti automechaniky. Když se auto rozbije v té době, je to má věc. V okamžiku kdy auto koupíte a převezmete, i kdyby se rozsypalo hodinu po převzetí, nezkoušejte na mne žádné požadavky na vrácení a slevu.
Z pohledu zákona je to celkem diskutabilní a částečně můžete mít šanci na úspěch. Hlavně ale záleží na postavení smlouvy a časových rozestupech.
Obecně vzato, pokud jste kupovala auto, které bylo v pořádku, dle smlouvy je v pořádku a následně za 7 dní neprojde STK, tak jako spotřebitel bych se cítil podveden a s průměrně zdatným právníkem máte velkou šanci spor vyhrát. Bez ohledu na stáří vozu.
Pokud ale smlouva obsahuje části ohledně nutných oprav, případně co při prodeji nebylo v pořádku, tak s tím moc nepochodíte. Pokud také chcete reklamovat auto, kterým jezdíte 2 měsíce, s tím také moc neuspějete.
Chtělo by to více podrobností. Hlavně bych se neřídil odpovědí od @dabel
Se dvacetiletým autem z voleje na TK-emise a TK ok. jen předtím tzv Italská údržbě. Jen jednou jsem s tímto neprošel-silně orezlé kotouče mimo činnou plochu-okraje.
Záleží na celkovém stavu auta-na tom jak se staráte, jak se starali předchozí majitelé atd.První TK jsem s ním dělal asi v jeho 17 letech a pak každé další dva roky aždo jeho cca24 let.Pak odešla maličkost , nesehnatelný vstu a výstu na radiátor topení. před zimou!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.