Nejste přihlášen/a.
záruka na sjeté destičky? to jako vážně? - to je vaše chyba - styl jízdy ... to vám nikdo nemůže uznat, tedy žádný normální člověk
Stačí se podívat do smlouvy a přečís si záruční podmnínky
Garance se nevztahuje:
1. Na kontroly a běžné údržbové operace.
2. Na následky vzniklé v důsledku nestandardního používání vozu, chyby nebo nedbalosti.
3. Na výměnu běžně opotřebitelných dílů, jejichž životnost se může měnit v závislosti na používání
vozidla, na počtu najetých kilometrů, na geografi ckých a klimatických podmínkách, na díly, a jejichž
výměna není důsledkem poruchy nebo selhání. Toto ustanovení se vztahuje především na následující
díly:
a. Přední a zadní brzdové destičky, obložení zadních brzd
b. Přední a zadní brzdové kotouče, přední a zadní pneumatiky
c. Spojka, řemen příslušenství, přední a zadní tlumiče
d. Stírátka stěračů atp
4. Na důsledky skutečnosti, že na vozidlo byly namontovány díly, které nejsou homologované
od výrobce.
5. Na důsledky oprav, přestaveb nebo změn provedených organizacemi, které nemají autorizaci
výrobce.
6. Na škody vzniklé v důsledku přírodních jevů nebo dopravních nehod.
7. Na vozy provozované v USA a v Kanadě.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže celá te debata je zbytečná žádná záruka není
Hloubková koroze tam vznikne proto, protože s tím jezdíte málo a stojí to ve vlhku. Záruka se na to rozhodně nevztahuje, není to výrobní vada.
Má to každé druhé auto.
Není to normální, ale těžko to někdo uzná jako záruční závadu. Myslím, že by to muselo přes znalce a to se docela určitě nevyplatí. K tomu resetu tlaku v pneu je několik videí na youtube. Já C 3 nemám a nic o tom nevím.
Korozi nezajímáj najetý kilometry ale způsob používání, pokud jsou ve vlhku tak do nepoužitelnýho stavu zreznou klidně za měsíc, v suchu vydrží "furt". Zadní brzdy brzdí málo tak se rez moc neobrzdí = reznou mnohem víc než předek. Bubny na tohle jsou mnohem lepší.. Na záruku zapomeň.
Snímání tlaku - pokud máš čidla v kolech tak se při výměně musí spárovat s autem, ne všechny auta to umí automaticky.
Na brzdy odpo máte. Kelaku v pneu-jsoudva systémy -jedne využívá (nemám osobní zkušenost jen vyčtené ) ABS a na základu tohoto ŘJ vyhodnocuje tlak v pneu, velmi laicky a jednoduše řečeno! druhý systém potřebuje snímače ve ventilcích , které dávají pokyn pro ...Pokud druhý systém je nutné , když máte dvě sady kol, nepřezouváte jen pneu na disku,tak musíte mít snímače i na druhé sadě disků!
Jinak nevím jestli ja na toto nutné standartní diagnostika nebo něco speciál, ale na PSA jedině diagnostika LEXIA nebo Daigbox ! Žádná na VW a další automobilky !
To není až tak neobvyklá situace. Auta co méně často jezdí to tak mají. Samozřejmě kotouč není jako kotouč . Syn to má na autě z roku 2019. Nejčastější závada je to u elektromobilů, kde se brzdí minimálně přes brzdy, ale brzdí se hlavně rekuperací. To není z teorie, tak to má kamarád na elektromobilu. Zrovna mi to ukazoval,
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.