Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

VW Sharan nastartuje a okamžitě chcípne

Od: kuchtik00* odpovědí: 12 změna:

Ahoj,

než to strčím do servisu, prosím o radu, jestli je něco, co můžu zkusit sám doma. K problému - VW Sharan 2003, TDi, měsíc odstavený, následně bylo nutné nabít baterku. Po nabití baterky auto krásně nastartuje, ale téměř okamžitě chcípne. Stále se opakuje totéž, i přes opakované žhavení. Běží max. vteřinu nebo dvě, ale nereaguje na plynový pedál. Nafty je plná nádrž. Čerpadlo? To by ale ani nenaskočilo ne? Voda v naftě po měsíci? Něco úplně jiného?

Dík za nápady..

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


7x

Tipoval bych imobolizer. Přesně takhle se chová auto, když nefunguje elektronika v klíčku (vybitá baterie v klíčku).

kuchtik00*

Po nabití baterky v autě ale centrální odemykání normálně fungovalo, může to i tak být baterkou v klíčku?

 


3x

V klíčku není žádná elektronika na immobilizer. Je tam jen "tabletka" transponderu.

Elektronika s baterkou je pouze na dálkové ovládání odemykání. Ne na nastartování!

Tedy i bez baterky v klíčku lze nastartovat.

 


2x

Přesně tohle se mi stalo kdysi, když jsem měl dvě toleda. Úžasná náhoda, obě auta šla otevřít i klíčem od toho druhého, nastartovat ale ne. Pokud jsem při startu použil klíč druhého auta, chovalo se to takto. Takže tipuji immobilizér...


doplněno 19.10.22 22:14: Gumídku, bylo to od nova, ta auta byla funglovky. Tenkrát hromadná taxi akce, do Vepřova šlo celkem asi dvacet vent a dvacet toled... Prostě se ty klíčky sešly... Od jiných toled už nepasovaly...

tos měl tak vychrochtanou spínačku, že by jsi otevřel zámek i lžičkou ?

U Fordů je to běžná věc, ale HU66 (nebo snad vlastně ještě zoubkovej, že?)? No sejde se

 


0x

Používate správny kľúč ku štartovaniu? Pokiaľ je to len servisný,tak toto robí. Druhou možnostou je zasekávanie klapky na nasaniu,ktorá slúži na kľudnejšie vypnutie motora.

U VW žádný servisní klíč není! Do jednotky immobilizeru, která je buď samostatně nebo součást budíků u Sharana se nakoduji jednotlive klíče. Nebo LOGINem se odemkne servisní mod a pak to startuje i pomocí drátů ze spínačky jako Š120 bez klíče.

Gumídku mám auto od koncernu VW a to Alhambru 1998, Mám od nej všetky 3 kľúče. Zo všetkými naštartujem, no pri jednom to zdochne. Jazdit sa s ním nedá.

Nemá v sobě transponder nebo není do jednotky nakodován.

Do starý Alhambry, kde je immo zvlášt se blbě LOGIN vyčítá a bez něj nejde odemknout přístup na učení nových klíčů.

Origo jsou vždy pouze 2 klíče.

Přizpůsobit lze 8 klíčů max.

 

kuchtik00*

Dodatečně všem děkuju za zájem a snahu..

Nabil jsem znovu baterku a zkusil druhý klíček... a ejhle, nastartuje úplně normálně. Původní klíč byl ale předtím používaný naprosto běžně, visel mi s ostatními ve svazku,takže ne, nespletl jsem to. Ten původní se asi nějak odkódoval či co, nejspíš v důsledku totálně vybitý baterky v autě. Moc to smysl nedává, nebo tomu aspoň nerozumím, ale chová se to takhle.

Každopádně auto jezdí i bez servisu Díky všem, zkusit druhej klíček by mě nikdy nenapadlo..

Hezký den

Hlavně si nech v tom druhym zkontrolovat popřípadě vyměnit ten čip at to maš funkční a v záloze abys nebyl jednou překvapen že to nejede

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]