Nejste přihlášen/a.
U Octavie je hloupé servo. Přebytečný tlak odteče bypassem zpět. I když jedeš po dálnici rovně, tak servo stále pracuje a zatěžuje motor svým čerpáním. Je mechanické na řemenu pohonu altíku od kliky.
Naproti tomu Fabie má taky hydraulické servo, ale čerpadlo nepohání motor, ale má svůj elektromotorek, který napájí z palubní sítě vozu. Díky tomu když ho nepotřebuje, tak ho nenechá zbytečně čerpat a motru klesne spotřeba (zátěž od alternátátoru).
...
Za jízdy máš vyžší otáčky. Proto to možná brčí než při stání na místě. A pokud to brčí při stání na místě, tak jen při vehementním použití točení volantu tam a zpět či jak lidi špatně dělají a serva trápí -> tlačením volantu do dorazu -> tlačením volantu do plného rejdu, at se tlakem servo klidně pose... to ho namáhá nejvíc, proto zvedne tlak a brčí asi proto, že je před smrtí nebo je někde povolené.
Taky nemusí být před smrtí. Ten pohon čerpadla -> čerpadlo v pohonu rozvodu řemenu klade značný odpor proti točení od motoru a volný řemen starý ošoupaný a povolená napínací kladka nechá řemen ve smyku na řemenicách skákat a to milimetrové pravidelné poskakování řemenu může znít jako brčení a třeba jen stačí vyměnit řemen a napínací kladku.
Zkuste zkontrolovat množství oleje v hydraulickém čerpadle řízení .Za tu dobu ten olej měl už být minimálně jednou měněný,ale nikdo to nedělá dokud není problém,stejně jako olej v převodovce...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.