Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
necelé 2 roky vlastním své první auto VW Golf VI 2009 1.4 59kW s nájezdem cca 220 000km.
Co si budem, kilometry byli najeté s největší pravděpodobností převážně po městě a je to znát. Nemuluvě o lenosti této motorizace i když jsem hodně klidný řidič.
Dal jsem do něj už dost peněz a říkám si jestli ho raději nevyměnit dokud bydlím ještě u našich a do doby než se budu stěhovat abych měl třeba to jiné splacené. To je taky otázka jestli si ještě počkat a koupit za hotové nebo na splátky.
Volil bych asi znovu ojetinu ale nějakou podstatně zachovalejší s nájezdem tak do těch 100 000 km.
Otázka jakou, jezdím jak krátké tak dlouhé vzdálenosti. Víc asi krátké teď v zimě co nejezdím do práce na kole. Jinak auto složí hodně k cestování a dopravovaní se za koníčky. V úvahu asi připadá benzín, naftáka bych asi trápil a DPF by mi asi dlouho nevydrželo... Roční najezd je zhruba 10 000-15 000.
Koukal jsem znovu po Golfech ale ty jsou cenou dost vysoko v kombinaci se slušným motorem a nízkým nájezdem.
Doblo, Tipo s 1,4 atmo. Když by ti to přišlo líný tak oturbenej T-jet 88 kW, pokud možno přečipovanej na starší verzi SW (novější jsou moc eko-udušený a ten eko-výsledek je že to víc žere hůř jede a za studena kolísá volnoběh..
Mezi novějšíma autama je docela problém najít něco co vydrží dlouho a jde normálně opravovat.. Většina je spotřební zboží narvaný elektronikou... Ta 1,4 je ještě pořád sterej dobrej FIRE, ale výroba ukončena ca dva roky zpátky..
Zbav se Golfa co nejrychleji můžeš. Jinak do něj budeš cpát peníze horem spodem. Je to neutuchající zdroj problémů. Jakmile vše opravíš, tak během krátké chvíle se něco dalšího pos... Neber ani žádného novějšího Golfa. Německá kvalita už dávno není to co bývala. Poslední dobrý Golf byl IV. Mluvím z vlastní zkušenosti jako majitel Golfa Varianta V r.v. 2008
Mám ale bohužel trochu dojem že to ale nebude problém jen novějších Golfů, ale téměř všech automobilek a jejich zánovních vozů.
Zajímavé a buďte rád. Jste vyjímka. Vídám ten trend snižující se kvality i v mém okolí.
Za mne ale při 160 tis. km vyběhla ojnice z motoru ven, 180tis. problém s podtlakovým systémem, 230 tis. vymačkané vstřiky v hlavě a díky tomu jejich podsávání, 286 tis. (aktuálně) nějaký závažný problém v elektronice (ještě nedořešeno). To jsou jen ty větší závady. Menší ani nezmiňuji. Aktuálně má vozidlo 14let a modlím se aby vydrželo ještě zhruba tři roky, než jej nahradím nějakým BEV kombíkem. Mám ale obavy abych nemusel udělat změnu už příští rok.
Nepises kolik je financni strop to je zasadni problem. Splatky si poradne rozmysli, pokud nedas 75% ceny na miste tak strasne preplacis.
Co se tyce vyberu tak zminovane tipo neni spatne, jen v zakladni verzi je poznat ze je to hodne oskubane na vybave. Mel jsem ho v hledacku minuly rok, ale nebyly zadne ktere meli to co jsem vyzadoval.
Nakonec jsem vzal Opel Corsa E 1.4t 74kW (byl otez na seznamu) a jsem nad miru spokojen. Ale ted je to velke ALE, mel jsem financni strop 250tis a to se tam krasne veslo. 3 roky stare po operaku s najezdem 25tis km.
A jen pro upresneni byl jsem na tom podobne jako ty, púredchopzi auto byla alfa 159 s konecnym najezdem 350tis za 5 let jsem do ni narval cca 200tis + 120tis koupe a najel 200tis. Kdyz jsem to propocital tak mi vyslo ze je mnohem vyhodnejsi zaplatit mnohem vice za temer nove auto nez kupovat dalsi ojetinu a stejne do ni rvat znova penize.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.