Nejste přihlášen/a.
Ono je spíše důležíté položit si otázku na co jej chci. Zda-li dailycar nebo jen "víkendovku"!
Na denní ježdění? Je to TŘICETILETÉ auto, tudíž asi dosti olítaná vrána ve stavu před likvidací. a na dnešní čas i s vyšší spotřebou, výhoda je hodně dílů zaměnitelných (motorové a brzdové) z dalších modelů PSA i novějších. a za relativně málo a pokud si umíte spoustu věcí udělat sám tak je to docela jednoduché auto. Pokud voňavka tak na srazové, veteránské jízdy ano i když šestnáctistovka není raritka-to bude spíše záviset od edice (výbavy ...) jinak 1,6 a 68kW? To takhle MI16 nebo T16-ale ty se pohybují v cenových relacích za průměrný stav přes 100 000kč (oba modely 2,0i16V ,mi původně tuším 1,9-16V),T-4x4 vždy a Mi pokud je Mi16X4 tak také pohon všech čtyř, většinou nefunkční ...)(T16 jdaleko víc ) POKUD SE SEŽENOU!
Ale na víceméně denodenní ježdění jedině pak naftu-1,8 či 1,9 nebo TD spíše než benzín . Ale dnes sehnat v dobrém stavu? Pak ano ale spíše jako víkendovku.
Jen malé doplněn-svého času jako nová či zánovní to byla při dobré péči spolehliva auta, ale jako 30 letá ojetina je to hooodně opotřebené, takže spolehlivost? spíše dle péče a zacházení předchozích majitelů, nájezdu atd
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.