Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Potřebuji nutně auto, mám tu nabídky

Od: tomasjanik odpovědí: 27 změna:

Dobrý den, prosím potřebuji nějakou radu , Musím si pořídit co nejdříve auto, jsem velký fanda škodovek, takže asi jiné auto bych nechtěl mám tady nějaké návrhy

Prosím můžete se podívat na ty návrhy, potřebuji auto do 50000 tweety dnem více teď nemohu dát..

Kupoval jsem auto asi před 25 lety, ani už nevím jak teď probíhá prodej můžete mi prosím poradit na co si dát pozor?

děkuji

auto.bazos.cz/...

auto.bazos.cz/...

 

 

27 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

Tak obecně: pozor na příliš ohmataný věnec volantu, ožvýkané pedály, prodřené potahy - svědčí o nájezdu čtvrt miliónu a výš. Každá nepatrná změna odstínu karosářských dílů - natuty zbořenina!

Určitě špatně nekoupíte, nějaký peníz máte a jste opatrný.

 


5x
Nemůžete první den přijít na bazos a vybrat si auto. Aspoň týden to několikrát denně sledujte, auta, která se tam objevují opakovaně, mají zpravidla nějaký problém, který někdo zkušenější prohlédl a vy naletíte. Auta. která k něčemu jsou, mizí do pár hodin.
Vemte s sebou někoho, kdo tomu aspoň trochu rozumí. jinak vyhodíte 50k oknem.

 


3x
Pokud už to teda musí nutně být Fabie,tak tu druhou stříbrnou..Ale 50 je za to hodně.Ta červená je šrot od pohledu a taky předražený..Takhle se líp poradit nedá.Nemáte známého nebo kamaráda, který by jel s váma?Za 50 je to prostě moc.. Radši se mrkněte po dieselové Fabii, když už to nutně musí být Fabie.. SDI je nezmar..

 


3x

Pohlídat si všeobecně udávané věci=nerozumíte,NEZNÁTE daný model, vzít si na prohlídku kamaráda-mechanika co zná,projet zkontrolovat autí včetně identifikátorů,atd.

Koupíte-li-nejlépe společně udělat TK (dle stáří, pokud je na méně než rok tak TK) pokud je s delší platnstí tak jen Evidenční Kontrola, poté SPOLEČNĚ s prodejcem na úřad k zápisu změny! Nedoporučuji na PM ! Mnohdy to přinese velké problémy! Ještě můžete dopředu domma od PS na základě VIN co Vám jistě prodejce sdělí uzavřít své PR, které předložíte při zápisu. a pak můžete jet s klidem domů. Takto uzavřenou smlouvu o povinnémlze do 2 měsíců ukončit nebo stačí jen nezaplatit a zanikne sama!

tomasjanik

Dobrý den, prosím můžete mi dát na vás kontakt napsal bych mail, potřeboval bych se zeptat osobně co a jak udělat, moc děkuji, mail je ruzickav@seznam.cz

tomasjanik

Nebo dám sem svůj mobil 731 188 879

jirib
Proč se nezeptáte konkrétně tady?
Tady není seznamka...

Co Konkrétně chcete vědět?

 


1x

Fabie hledej jenom 1.4MPi nebo 1.4 55kW BKY nebo SDi

1.2 kor 40kW NE!

 

tomasjanik

Co myslíte, anebo si koupit auto v autobazaru tam to snad bude všechno ověřené AAA?

nééééééééééé...to si děláte už srandu...Ne?

A proč by si měl dělat srandu? Kdejaký myslitel tvrdí jací jsou piodvodníci -jak je ale pak možné, že jsou na trhu s ojetinami tak dlouho a mají stastisíce spokojených zákazníků a kdoví zda nespokojenců stovku!

Kolik znáte osobně spokojených zákazníků Áček? A kolik nespokojených?

To Tazatel-do velkých AB a nejen těch musíte být pevný v kramflecích nenechat se nachytat na to co Vám vnucují! A Hlavní VĚDĚT co chci (typ motorizaci a...) dále znát něco o vysněném modelu (ne to konkrétní auto).

re4zon
Mne staci jedna jedina osobni zkusenost, abych vedel, ze tam nekoupit ani sroubek. Znamy blbe koupil starsi auto vyssi tridy. V lete jezdilo, v zime prestalo startovat, chybel tlak v motoru, oprava nerentabilni (potvrdilo nekolik servisu). Nakonec uz nestartovalo ani v lete. Nechtel prodavat na inzerat a resit pak stiznosti, tak ho dal pod cenou do acek, o zavade jim rekl. Druhy den se objevilo na jejich webu za trojnasobnou cenu jako auto ve skvelem stavu po prvnim majiteli v cr (cistopis, soused byl paty majitel) a se serviskou, kterou auto nikdy nemelo! Tolik o jejich poctivosti. A co jsem slysel od znamych ze servisu, co k nim jezdi za auta koupena prave tam, to by bylo na roman.
jm
AAA stačí mrknout na desítky kladných hodnocení na googlu. Jsou to lidi fiktivní s jedinou recenzí a dost. Proč? Aby vyrovnali negativní recenze se skutečným příběhem.
kolemjdouci
"ověřené AAA" - to pobavilo...

jen hlupák stápe papouškuje pár hlupáků kteří naletí a nevyberou si dobře!

V ačkách za 50 tisíc, které má připravené na Fabii nekoupí vůbec nic! Pokud by mu tam za 50tis nějakou Fabii "vyštourali",tak bude na kompletní GO všeho! Chodím se občas koukat po bazarech.. sám anebo se známými co tvrdohlavě chtějí auto tam odsud a nestačím se divit co nabízejí a za kolik..Mnoho aut jsou šroty již od pohledu a neskutečně předražené.. Navíc ta cena za oknem stejně neplatí..! Jasně že tam mají asi i dobrá auta,to je jasný..proto se najde i někdo spokojený..Ale to je obvykle člověk co autům nerozumí a ani neví, že ho neskutečně natáhli na ceně..

Za 50 to ani nejsou áčka, ale ten jejich odnož autosikont a to jsou vraky, co tam lidi nechávají na protiúčet.

Auto za 50 v áčkách rozhodně ne. Taky jsem je často obcházel.

 


0x
A hlavně v AAA nekupovat auto na splátky, které vám budou tvrdě nutit.

 

asd1

0x

Chceš Schade kup si Schade, ale za 50k to moc hitparáda nebude. HTP 40 kW je fakt perla, to chceš doma (nejede to žere to s. se to - problémový motor), Fobie hnijou za předníma kolama, nekvalitní kabeáž - hnije v motoru, láme se v průchodkách.

Pozor na vybouranej shnilej šrot v exekuci, u Fobie za za 50k se dá čekat že to bude šrot před smrtí..

Za mne spíš Punto 2FL poslední roky výroby, za ty prachy výrazně víc muziky, jednoduchý auto podle mne i spolehlivější než Fabie.. Do města Pandu.

Jo a u auta počítej ještě tak 20k investice aby to jezdilo - pojištění, přepis, vyměníš náplně, zimní gumy a máš to. A to je dobrý i měnit rozvody a podobný blbinky.. Takže hledej auto max. za 30k

Teoreticky by se solidní kus sehnat dal,ale musel by tomu rozumět a sám nebo s někým to pořádně projet a prohlídnout.Kolega teď zrovna jeden takovej skvost zdědil po dědovi a krom škrábanců je to v cajku.. zatím v cajku Ale nechají si to jako druhý auto na popojíždění po městě.Já bych to bral možná tak,kdyby mi to někdo věnoval..Ale kupovat to cíleně neee.. Jediný plus je podvozek a tuhost kastle při bouračce.. Jinak je to 1,2 ta nejhorší varianta a po startu už jim to samozřejmě rachtá, takže všichni víme co ho čeká
asd1

Rachtání po startu až tak hrozný neni, vymění rozvody + dá novějš verzi napínáku... Horší je kolísání volnoběhu = první známky zakarbonovaných dříků ventilů/ vysypanýho katu resp. podpálení ventilů

u HTP je třeba olej měnit už po 7kkm a dávat klidně nějakou 5W50 která líp snáší přehřívání... A první verzi napínáku na rozvodech vyměnit než skočí a vyrobí potkana (má moc dlouhej chod bez tlaku se rozvod povolí až tak že při startu skočí, hlavně když to stojí v kopci na kvaltu... Pozdější verze HTP jsou o něco lepší, ale stejně je tenhle motor jedna velká kokotina

Podvozek taky až tak zázračnej neni, ten má slušnej tak RS verze, běžná Fabka skáče jak koza..

Asd 1..On nenechá vyměnit nic, bohužel..Je to škrt, který ani nemění olej a obtěžuje ho dát to někam na opravu..Varoval jsem ho, at se řídí tím HTP Honem To Prodej! Ale ne, jezdí to "dobře",tak je to podle něj dobrý auto a bude s tím jezdit,dokud to pojede.

 

asd1... koza je spíš Fabka 2. Fabka jedna je tvrdší formule. Naopak mě třeba nesedí a harcat se po našich cestách s RS podvozkem, nebude to med. Já třeba preferuji houpavou pohodlnou jízdu.

Favorit, to byla koza

 


0x
kare
To už někde sněží?
26.09.22 23:10

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]