Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proc motor na volnobeh kucka?

Od: luko89 odpovědí: 11 změna:
Dobry den,vlastnim peugeota 207sw rok 2008 1,6vti 88kw a uz asi necely rok resim proc po nastartovani motor kucka..
Nekdy spatne chytne a po dvou vterinach chcipne,kdyz nechcipne tak motor sebou skube a ma takovy dusivy zvuk,jako bych uplne zacpal sani-nevim cemu jinemu to prirovnat.
Jeden mechanik mi rikal at zkontroluju rozvody,jenze sam to asi neporidim uz kuli presuvniku a kdyz si to necham udelat tak to bude pry otazka nekolika tisic(pouha kontrola) a byl bych bez auta cca 5dni.Mam za to ze to bude jen nejaka prkotina jelikoz kdyz jsem auto loni v dubnu privezl tak to nedelalo.Cca mesic po koupi jsem ho odstavil,menil olej,spojku,prevodovku a alternator.Po te odstavce cca 3tydny jsem to nastartoval,napoprve to neslo,asi az na potreti,pri neuspesnem startu se take ozvala rana jako kdyz stodvacitka streli do vyfuku ale v tom aute to byloslyset spis od motoru.Diagnostika delphi a wurth hlasi pouze chybu P2178 prilis bohata smes-prerusovane.Nevim uz co zkontrolovat,mam tam nove svicky i moduly,menil jsem klapku za jinou ale pouzitou ze stejneho motoru a nepomohlo.
Vcera jsem rano startoval a kupodivu to chytlo krasne a pekne to drzelo otacky(pouze jednou to skublo motorem),prislo mi ze na to melo vliv ze jsem mel po nastartovani vetsi odber proudu-zapnuta svetla a k tomu automatickou klimu.
Nemel byste nekdo tip na co se mam podivat a co zkontrolovat? Dekuji za odpovedi,pekny vecer.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

palivový filtr


doplněno 31.08.22 20:26:

autodily-pema.cz/...

luko89

Ten to nema,ma to pouze sitko v nadrzi a to se pry nema jak zanest kdyz je nadrz plastova-mi bylo receno,kdyz uz jsem chtel cistit to sitko.

MPi rozhodně nemá jen sítko. To možná tak karbec na Š120, ale ne MPi se vstřikovači.

Určitě to filtr má.

Na podvozku, na nádrži, ale asi je tak blbě přístupnej, že s tebe dělají vola, aby to nemuseli dělat a smrdět odhlavy k patě benálem, až to budou pachtit a bojovat s tím na jámě.

luko89

Kdyz jsem delal repas zadni napravy tak jsem mel dole i nadrz,uplne venku mimo auto a priznam ze tam filtr opravdu neni,pouze v nadrzi je jakysi bazmech na mereni hladiny a cerpadlo,cele je to v jednolitem plast ktery zrejme nelze rozebrat..
Jen je ale divne ze pri vetsim odberu proudu byl motor vklidu na volnobeh,co si vzpominam tak na emisich rozsvicdji svetla kuli uklidneni motoru-mi rikal kdysi technik..

 


0x

Vsadím se, že to bude stejné jako u tebe.

Vyměň ho a mechanika taky vyměň. MPi nemůže mít jen hrubý čistič jako sítko! Je to lempl nedoučenej!



doplněno 31.08.22 20:29:


luko89

Proc se teda ale pri vetsim odberu proudu (svetla a klima) motor temer uklidni? To nema spojitost s filtrem...
luko89

Zkouknul jsem videa a jak pisu vyse filtr tam opravdu neni,nadrz jsem mel mimo auto a celou jsem ji minuly rok prohlizel,filtr bych neprehledl,tim jsem si jisty

Bez filtru vstřikovač brzo odejde.

7zap.com/...

 

olinl

0x

Píšeš že si měnil alternátor-dává správné NAPĚTÍ? Maximum jestli si vzpomínám je 14,6 Volt. Jinak zkus ještě vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny motoru, může být načaté, ale nemusí..

luko89

Ano alternator dava tak jak ma podle zateze nebo odberu.
Cidlo jestli se nemylim je soucasti celeho bloku termostatu ne?
olinl

Ano je to v tom plastovém dílci a vypadá viz. odkaz (snad bude fungovat) teploty - snímače/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]