Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Diferenční tlak DPF filtru

Od: punker* odpovědí: 5 změna:

Zdravím. Mám volvo s40 2.0D 100kw r.v. 2008

V závadách na diagnostice je chyba ECM-2002 Filtr částic. Chybný signál

Na obou screenech je tlak na volnoběh,rozdíl mezi měřením jso cca 2km jízdy.

Je to chyba snímače tlaku,nebo kde jinde může být problém?


 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Já osobně to vidím na špatný snímač. Předpokládám, že je diferenciální (dva vstupy) a viděl bych to na závadu elektroniky snímače...

punker*
Ano má 2 vstupy a 3 pin konektor

 


2x

Snímač a těsnost spojů. Oxidace konektoru?


 

punker*

0x
Tak jsem dal novej snímač a vypadá že dobrý, tlak už skoro "neskáče". Ze starýho jsem vytřepal pár kapek vody.
Ještě to vyresetuju přes diagnostiku, jenže tím pádem budu muset udělat statickou regeneraci. Musím vyměnit olej když mám na novej najeto cca 500km?

je to lepší, protože regenerací olej degraduje, jak se zahlcují válce naftou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]