Nejste přihlášen/a.
Takhle se mi to na staré Felicii stalo také a za pár dní jsem scháněl sadu zámků. Snad budeš mít štěstí a byla to jen nějaká nečistota..
Na Felicii se rád ulamoval vstupní element u vstupu do zámku, který se posouval stranou při vkládání klíče, překonával pružinu a odemykal západku zámku.
Ta námaha na pružinu byla obrovská a časem praskl a dokonce často zbytek zapadl do dna vnitřku vložky zámku a k vůli tomu nešel zasunout klíč až na konec, což byl průser, protože se neodemkl volant a nešlo vůz táhnout na laně do servisu či domů.
...
Kdyby se to někomu stalo, tak je škoda zámek vyhazovat. Schovat bubínek se stavítky a přeskládat do nového zámku, aby zůstal jeden klíč od auta. Kdo by taky chtěl 2-4 klíče a každý na něco jiného na tom samém autě
Přesně, jak máme vědět, že jste za celou životnost nenamazal stavítka zámku? to je snad základní údržba každé mechanické věci, jo a wd40 se na mazání nehodí, spíše mazivo vypláchne
Na zámky se většina maziv nehodí, protože přitáhnou prach a ten maz s prachem znesnadní pohyblivost.Pouhé vyčištění wdčkem je lepší než olej.
Každopádně když nejde klíček do zámku, tak stříknout ve dečko nebo jiný čistič třeba Kontaktol, je přeci základ to už poznám mechanicky podle citu, že to někde a je tam velký odpor
jo a v zaměstnáníkářství prodávají speciální mazivo na zámky, ale v životě jsem to nepoužil, já tam stříknul bílou vazelínu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.