Nejste přihlášen/a.
Ta žárovka je ale dvouvláknová. Tedy dvě žárovky v jednom obalu.
Kdyby tam byla jedna žárovka, tak musí být ve světlometu proměnlivá clonka jako u bixenonu a to určitě Panda mít nebude.
Pojistka tam je na 100% jak pro dálku, tak pro tlumené.
Problém je, že ti prasklo něco v přepínači a tlumené se trvale přeplo na dálkové, takže vybráním pojistky bude světlomet zhaslej celej.
Tak asi nemají.
Pojistky F12 a F13 budou společné a za přepínačem se bude volit dálka atlumené, tedy budou jistit to, co zrovna přepínač vybral. Takže nelze.
Hlavně zapni obrysová světla a pokud to u Fiata nejde a není tam poloha na páčce, tak odpoj ty hlavní halogenové žárovky z patic, aby svítili jen obrysová.
Pojistka tam je společná, tak leda přehodit piny v konektoru aby místo dálkovýho trvale svítilo potkávací a podobný přebastlení.. Nebo žárovku stříknout barvou na kamna a udělat clonku, pak to bude potkávačka cca
Zhasnout to jde vytažením konektoru od žárovky a nechat svítit obrysovky. V noci při nehodě ovšem problém, nedá ti přednost a řekne že jsi nesvítil..
Mmch. na Pandě je drsně poddimenzovaná kabeláž (nepočítá se s denním svícením), vypaluje se konektor u bodycomputeru + silový kontakty jsou v páčce, relé je v bodycomputeru kde se blbě mění.. = je dobrý silový obvod předělat na ovládací = přidat dvě relátka s pojistkou a natáhnout od nich novou kabeláž ke světlům. Pak relé v bodycomp. a páčka spíná jen ovládací proud pár mA a silový proud je baterka - pojistka - relé - žárovka. Noty jsou na webu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.