Nejste přihlášen/a.
zdravím, měnil jsem plastové pouzdro klíče od zapalování (Hyundai-Kia viz obr.) a to zároveň i u náhradního klíče-obě pouzdra už měla roztrhané gumy tlačítek a nedala se používat. Originál pouzdra jsem musel při vyjímání elektroniky (dálkové ovládání + vysílač imobilizeru) zničit, protože jsou, dle mého, od výrobce nerozebiratelná. Bohužel po výměně nejde nastartovat a bliká kontrolka imobilizeru na přístrojové desce tzn. příčina je nejspíš absence signálu z vysílače v klíči a to u obou klíčů. Elektroniku jsem při vyjímání myslím nijak nepoškodil - dálkové ovládání normálně funguje u obou klíčů. Pouzdra jsou neznačková. Neví prosím někdo kde je chyba a příp. jak ji odstranit? Třeba má někdo stejnou zkušenost - určitě nejsem první či jediný s tímto problémem kdo měnil nefunkční pouzdro. Děkuji.
tak problém je částečně vyřen: zjistil jsem, že jsem nepřendal čip, který není součástí desky s elektronikou a plastík ve kterém je uložen vypadá jako kryt pro LED kontrolku za což jsem ho považoval. Bohužel ani s čipem nastartovat už nejde, nejspíš došlo k zablokování při pokusech o start bez čipu ...nevím. Neví to někdo tady?
špatně jsi vložil nebo zničil transpondér. Vytáhni ho z klíče a dej do plastikového sáčku.
Přikládej poblíž spínačky a otoč klíčkem, zda půjde nastartovat.
Tím zjistíš zničení nebo špatné vložení.
Transpondéry ve skle nesmí prasknout a ty v plastu se nesmí přehřát (třeba slunkem na stole).
...
Odpoj baterku (v autě) na hodinku. Pak zkus opět startovat s transpondérem.
Na tom tištáku v klíči je jen elektronika dálky!
super odpověď, díky. (nerozebiratelné) originál pouzdro jsem rozřezával Dremlem (modelářská bruska) a je fakt, že se to mohlo při řezání ohřát - čip je umístěn na obvodu pouzdra. Nevěděl jsem o tomto nebezpečí, ale uvidím ještě po připojení Akumulátoru - taky mě tento reset napadnul a už jsem ji odpojil ☺.
..tak to jsem si naběhnul, ale k věci: po uvedených pokusech nefunguje ani jeden, takže co teď? Koupit nový čip/transpondér a nachat někde "naladit"?
Nejprve diagnostikou zkusit, zda jsou immo funkční. Pak až přizpůsobit nové transpondéry.
Nevím, jak KIA, ale takto to lze otestovat v bloku hodnot u VW koncernu.
Akumulátor už jsi měl od auta odpojený? Nepomohlo?
odpojení Aku cca na 1,5 hodiny nepomohlo. Nechce se mi věřit, že odešly oba transpondéry i když možné to je. Mechanicky poškozené nejsou. Že jsem se na opravu těch podělaných gumiček nevys...al! Zkoušel jsem je nejdřív nasoukat do původních ovladačů, ale nešlo mi to a nechtěl jsem je zničit když už mě ty dvě pitomé gumičky vyšly na 500Kč! Teď to bude asi ještě o dost dražší. Doprčic! Do hajzlu už s tou elektronikou, nejde to nějak jednoduše vyřadit (ten immobilizer)? K ničemu to nepotřebuju!
ještě mě napadlo: některé závady se musí po opravě ještě smazat v ŘJ pomocí diagnostiky - nemůže to být s tímto taky tak?
ano, obal je identický, sice zřejmě nějaká Čína, ale vše pasuje... Přikládat jsem zkoušel, ale nefunguje to...
Také jsem zapoměl na imobilizér, při výměně pozdra u Hyundai i20, stejné jako je na obrázku. Po krátkém pátrání proč mi nestartuje auto (vyjmutí čerpadla paliva atd.. ), mi to došlo při prohlížení starého pozdra klíče.. Nejprve sem tam nandal pouze krytku, která je na imobilizéru a říkal si proč to nestartuje
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.