Nejste přihlášen/a.
Jde to bez potíží - buď dohodou s danou pojištovnou nebo přepojištěním u stejné pojištovny a následnou výpovědí do 2 měsíců od sjednání nové.
Myslíte storno s náhradou? Málokterá pojištovna to udělá, není k tomu totiž v současnosti důvod. Výjimkou je situace když by šlo o zastaralý produkt na který nejde udělat oprava, dá se to odhadnout na pět let (opravdu odhad).
Pokud byste chtěl jít do takové možnosti, tak je nejlépe když se obrátíte na svého pojištováka, ten zjistí zda je tato možnost proveditelná.
Naprosto bez potíží - mám normální pojištění a chci připojistit čelní sklo - to tam prostě nikde jinde samostatně nedáte.
Nebo chcete navýšení částek POV krytí - protože je vyšší riziko...
Důvod přepracování se najde vždy. Ale nemělo by se pak odstupovat od smlouvy, ale standardně vypovědět do 2 měsíců od uzavření.
Umí to jakákoliv internetová srovnávačka - klik, porovnej, ...
@arne1 musíte na to chytře: sjednáte si s ní novou smlouvu a pak ji požádáte o ukončení staré, kterou stejně nezaplatíte. Není důvod aby vám tu starou neukončili když máte novou
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.