Nejste přihlášen/a.
Koukněte, co tam máte za gumy a jaký je tlak. Jestli 175/70, zkuste užší 165/70, techničák to asi dovoluje. Feldy se foukaly na 1,9, zkuste to přefouknout, já dával 2,5. Ale pozor, je to něco za něco, řízení půjde lehčeji, ale pokud jezdíte na limitech, utrhnete to... Zástavba serva by asi šla, ale když jsem se o to zajímal, bylo to drahé a rozházená půlka auta...
serva měli i auta s klimatizací takže dle mě by to jít dodělat mělo jít
sehnat vrak 1,3ky se servem vybrat díly a přeházet
já bych se na to osobně vyprd zas taková trága to neni
co horní uložení předních pružin není k.o.?
Jestli se to vyplatí - podle mě vůbec.
Jestli je parkování s feldou těžké - podle mě vůbec.
Berger vám dobře poradil (se vším všudy ) a já jen doplním to, co ví asi všichni "tátové" a starší řidiči náklaďáků - točit na místě volantem bez posilovače je opravdu náročné. Zkuste si pomoct přes spojku (nechat ji lehce v záběru, aby auto mělo tendence se rozjíždět) a u toho točit volantem. Nebe a dudy, pakliže je tedy opravdu všechno v pořádku. Je to jen o něco těžší, než s posilovačem. Je pak otázka, jak často parkujete. Pokud denně objedete 5 obchodů ve špičce, asi bych se poohlížel po něčem s posilovačem.
Jak psal tyler. Kola do pohybu. Ne to rvát na fleku. To je smrt pro gumy a věnec volantu taky trpí, jak to lidi rvou.
Berger správně podotknul ložiska horního uložení.
40kW servo utáhne. Proč by neutáhlo. ECU Simos umí zvednout při dušení motoru volnoběh servem na klapce a volnoběh udržet.
Dabel, Feldy měli držáky pouze na servo nebo pouze na klimu. Nikdy na oboje. Oboje až Fabie 1.
Pokud tedy nebyla Italská zástavba klimy Diava. Pak to bylo oboje, ale to není originální úmysl fabriky.
Stejně jako chladírenské nástavby v Pickupech.
Smysl to moc nemá. Musí se hodně dílů vyměnit. Volantová tyč má hrubý tisícihran, řízení, průchodka k řízení u pedálů je větší, trubka kolem vany se vyhýbá servu pro hadici do spodní trubku chladiče (nátrubek), pumpa 6 drážek, žemenice 6 drážek a musíš sehnat 30mm na Feldy MPi a nesmí to být 32mm 6 drážka pro Feldy 96 BMM a Favority (ale tam nebyla, jen rozměr na kliku (stejné rozdíly jsou i v rozvodových sadách),hadice, nádobka serva,... možná ještě něco
Zvedne se spotřeba paliva, protože servo pořád motor pohání. Stejně jako u Octavie 1.
Fabie 1 má elektroservočerpadlo na hydro řízení a při jízdě rovně je servočerpadlo v klidu a motor čerpadla téměř nejede. U těch mechanických stále jede a tlak obchází přetlakem jakoby přepadem zpět.
Blbá dostupnost náhradních dílů... nešel bych do toho.
Spíš bych jí nechal v tom supr původním stavu a sehnal Fabii1 s motorem BKY nebo AQW,AZF,AME popř to SDi
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.