Nejste přihlášen/a.
Jsem jeden z dalších majitelů kvetoucí felicie (samozřejmě mám na mysli korozi).Není to zas taková katastrofa,ale už raší, např. na blatnících.Chci tato místa zbrousit a ošetřít barvou.Zajímalo by mne,jestli je na trhu nějaká zákl.barva pro tyto účely.Můžete mi něco doporučit?
Myslím,že tu není místo na konfrontaci názorů.Redroker chce poradit,co s děravým blatníkem - rez,vystupující přes lak,není nic jiného,než začínající díry.Souhlas s názorem,že vše musí jít pryč až na kov.Pak přijde odrezovač,který narušený plech stabilizuje a zastaví korozi chemicky.Pak se aplikuje polyesterový tmel dvousložkový,kterým se zatmelí díry a prohlubně.Po vybroušení nástřik základní barvy.Na karoserii se používají nitrokombinační barvy v požadovaném odstínu,Po zaschnutí a lehkém a jemném přebroušení nástřik nitrokombinačním emailem. Základovka se liší od emailu větším obsahem krycího pigmentu.Email kryje špatně,proto je potřeba,aby plocha byla základem perfektně krytá.
Pokud kolegové nesouhlasíte s mým postupem,rád přivítám patřičně zdůvodněný názor.Radíme proto,aby tazatel měl maximální informaci.
JABRAKA
Jo Jabrako s tím se nechá souhlasit akorát u těch vrních nitrokombinací je problém ,že po čase mnění odstín ,lepší je použít akrylát , ale jako samo domo i takto je možné v pohodě opravit. Hlavně nedávat dospod synt. páč skoro všichni vědí že se vrchní barva "zvedne" Odemně máš dobrou.
V prvé řadě záleží jak daleko to s opravou myslíte pokud jen na rok na dojetí tačí jakákoli nitro. Pokud ovšem chcete ještě nějaký ten rok autí používat použijte dvousložkovou barvu. Pokud jsou chycené blatníky tak s tou korozí už moc neuděláte z 90% ta koroze leze zespodu a je otázkou času kdy to pojede dál. Stejně se ale vyplatí přední blatníky sundat a rezavé místa vybrousit na čistý plech a natřít zákldem a pak stříknout "plastizolem" je potřeba hlavne ošetřit podběhy kde se k nim pisazují blatníky.
Prostě zevnitř používám dvousložkovou polyuretanovou barvu a nato nějaký ochraný nátěr na podvozky, Z vrchu pak dvousložkový plnič a nato autolak. barvu.
email syntetický základový antikorozní na lehké kovy, nejlepší je ten červenohnědý
Dneska i ten hodně velký amatér ,který alespoň jednou stříkal třeba blatník ví ,že použití syntetiky na autě je to nejhorší co se dá udělat. Přeci jenom jsme už o 40 roků dál. Rozhodně nebudu používat tvůj slovník o negramotnosti a radit co si máš přečíst.
Jenom řeknu, Ševče, drž se svého kopyta
Asi jo, v profi oblasti urcite, ale ne kazdy ma treba naladu shanet a patlat dvouslozkove zakladovky a plnice, pritom treba takovy Formex poslouzi skvele a je jako zaklad fakt dobry. Cemu bych se vyhnul urcite jsou nejake eko vodou reditelne sajrajty. A na mista co nejsou videt se mi osvedcila barva rust-oleum, ma nejake inhibitory co se do rzi nasaknou a fakt to docela vydrzi, i kdyz se to nejak uplne neocisti.
Chci jen rict, ze na stare auto pro amaterskou opravu aby to vypadalo o chlup lip, to neni zas tak uplne spate. A pripadne tmel uz dvouslozkovy, plnic a barva ve spreji neni problem. Mel jsem jednou teda i zakladovku ve spreji z autolak prodejny a nic extra to nebylo.
ševče, na staré ladě drželi fleky opravené syntetikou celá léta, víc než původní barva...Ty si klidně dej na staré auto metalízu za 3.500,- Kč / 1 blatník, nebo decovou lahvičku něčeho co stojí 250,- Kč...na svůj nesprávný názor mám právo
To je právě ono ,"na staré Ladě" to je těch 40roků zpátky a ještě se používal olejový tmel a na podvozek gumoasfalt. Dnes se píše rok 2010. Na blatník stačí 1,5dcl barvy a 2 dcl laku + tužidlo + ředidlo suma sumárum 360Kč. Že jseš to Ty tak ho stříknu za dvojku abys nemusel jezdit s "oflikovaným" autem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.