Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Filtr pevných částic, vyčištění pomohlo jen na 800km

Od: jirka11 odpovědí: 9 změna:
Zdravím mám prosbu před měsícem mi dělali čištění DPF za 10000kč a po 800 kilometrech to začali kouřit a rozsvítila se kontrolka:filtr pevných částic na částice nějaká ráda děkuju

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

A zjištoval někdo, proč byl potřeba vyčistit? Probíhala před tím regenerace resp vypalování? Pokud ne, pak ano, za 800km se znovu zanesl, ačkoli si myslím, že jsem bez regenerace najezdil více kilometrů a bez kouře než jsme vyměnili žhavící svíčky a termostat.

 

asd1

0x

1. kvalita čištění resp. jestli to má smysl a neni třeba dát nový.

2. příčina zasvinění = stav motoru = kvalita spalování od dodávky paliva přes množství vzduchu po nevhodný olej (nízkopopelový)

asd1

Dobrá poznámka.. Pokud to čoudí tak je filtr děravej = čištění se nepovedlo :D Kontrolka svítí protože diferenční tlak neodpovídá bezvadnýmu filtru. Servis bude tvrdit že "to samo, čištěním to nebylo" a máš si koupit a nechat namontovat novej filtr Zasvinění filtru buď běžná životnost nebo popsaný závady ohledně spalování, palivo, vzduch, provozní stav motoru (termostat apod.), vyměnit filtr a neřešit příčinu/ neznat stav motoru je pak loterie

 

riva

0x

Pokud je motor v nepořádku, tak může kouřit tak, že se filtr brzy zanese. Turbo, díra v hadici, vstřiky v háji, EGR v háji, ...

 


0x

Pokud auto kouří, tak bude filtr nejspíš prasklý, jinak by se přes něj saze nedostaly. Reklamujte u té firmy. Čištění má smysl jen při dosažení limitní kapacity olejového popílku. Tedy pokud je filtr jinak v pořádku a motor funguje jak má. Pokud se v něm hromadí saze, tak neprobíhají regenerace, čili něco je špatně a čištění je vyhazování peněz. Zaměřte se na žhavičky, relé žhavení a termostaty.

 


0x

Ono jedna věc je čištění a druhá samotná funkčnost motoru. Viděl jsem úplně nový katalyzátor ucpaný po cca 15km... Prostě motor čoudil jako sentinel, to se ale neprověřovalo, protože majitel chtěl jenom namontovat nový kat... No a stačilo jenom udělat komplet vstřiky, čerpadlo,, zárověň i turbo atd. a už to několik let funguje dobře...

"stačilo jenom udělat komplet vstřiky, čerpadlo,, zárověň i turbo atd."
Tak to muselo být za pusu.
asd1

Tak za 50k? Ale pokud to pak jezdí dalších 200kkm, tak se to vyplatí..

 


0x

Pokud se jezdí pouze krátké jízdy (město), nemá naftový motor předpoklady pro provedení automatické regenerace. Ta probíhá pouze při delší jízdě, vyšší rychlosti a větším zatížení motoru. To za 1. Za 2. Dále na zanešení DPF má rovněž značný vliv rověž správná funkce EGR ventilu (vrací - přimíchává spaliny do sání) a rovněž kvalita spalování (vstřiky, turbo). A za 3. Důležité je rovněž, jak byl filtr vyčistěn. Jinak já si nechal vyčistit DPF na VW Sharan firmou v Krnově (demontáž a montáž osobně) a byl vyčistěn opravdu dobře (osobně zkontrolována průchodnost vstupních komůrek strunou) a cena vyčistění byla 3000,- Kč.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]