Nejste přihlášen/a.
Ahoj, mám starého naftového Passata 98 ročník. Nikdy jsem neměl problém projít na emisích a ted to neprošo. Co dál? Auto vyhodit? Jinak zdravý auto, na STK vždy pouze pár Ačkových závad nemající vliv... Nebo někdo , kdo by mě dokázal protáhnout? Případně Prha - východ, Nymburk...
Kdyš nenapíšeš proč to neprošlo tak se těžko radí.
Pokud jde o kouřivost, tak pomůže VIF (ještě líp Německá nebo Rakouská nafta) a Italská údržba předtim než pojedeš na měření.
Jenda22 - VIF zvyšuje cetanový číslo = nafta "líp hoří" = čoudí to o dost míň než nafta bez něj, okamžitě jak se dostane ke vstřikům. Dlouhodobě pak čistí od usazenim palivovou soustavu (čerpadlo, vstřiky - líp rozprašujou) a spalovací prostor od karbonů - od válců až po vejfuk tj. kompresní poměr, lambda sondy, katalyzátor atd.
To jako myslíte vážně? Tak se podívejte na dávkování. Na nádrž odměrka ( 0,02L) je koncentrace 0,00. Čili už předem je to vyloučeno. Dále samotné jakékoliv aditivum nemá ani hodnotu buď oktanového čísla pro benzín nebo centanového čísla pro naftu a přesto zvyšuje parametry paliva? Tak to už stačí. Vrate občanku pro nesvéprávnost !
Ale pro doplnění naivkům:
Ten článek jistě psal odborník, který VIF a nejen jej testoval důkladně laboartorně a následně na stolici ve zkušebně motorů a ještě ověřoval jistě v oprovozu? S takovým článkem Honzo běžte do někam, pokud chcet dál tvrdit co tvrdíte-pak argumentujte odbornými testy a ne kydy pisálků, at již jde o motoforum, auto.cz...
Projel jsem to den přdem, na stanici měření jsem půl dne čekal než jsem přišel na řadu, takže motor studený a že to po nastartování moc hulí
Takže tě otočil ještě před měřením? Nejspíš by to ale čudilo i za tepla a neprošel bys.. Můžeš zkusit kvalitní palivo = německou naftu nebo českou s VIF.. Nebo dát motor do pořádku což může být za raketu.. Čerpadlo vstřiky, váha vzduchu, vyhodit čipování pokud je, EGR ventil, turbo a regulace tlaku, ověřit kompresi jeslti je OK.. Nic levnýho.
A jsme v čechách, tak dát do servisu at technickou zařídí, i když emise dnes moc neobejdou (ale jsme v čechách
samozrejme, ze vsechno jde obejit, i toto, a vlastne s nicim nemam vubec zadny problem, cajk... ale pres mou velkou benevolenci zrovna tohle svinstvo neprojde, rakovina na cestu nepatri
OT! Ale dřív nebyli katalizátory ani FAP nebo také DPF filtry a Avie, Tatry, Liazy traktory čadili a rakoviny bylo méně Zajímavé že?
zase neslovickarme, v prenesenem slova smyslu... jenze ta liazka nepodradila pri predjizdeni a nevytocila to na plny kotel na kvaltu, ze clovek aby zapl mlhovky a radeji pribrzdil u krajnice, protoze par minut nic nevidi... zajimave, ze zrovna tito maji tolik potrebu predjizdet, asi aby clovek musel pozavirat vsechny okna a vypnout ventilaci na dalsich par km nez nekam odboci
Žádkou takovou vránu nenní nikde vidět. To už STK dávno pročistily. Ale jako hloupost je to dobrý. Fakt. Čím stupidnější odpověd, tím je to tady větší sranda. Čína svým leným šrotem romlsala svět a teď to vrací. Za draho nebo vůbec. Když se najdou hlupáci, kteří podporují elektromobily s absolutním nedostatkem surovin pro jejich výrobu, tak fajn. Zajděte si k lékaři, jestli není pozdě. Electrodad je krásným příkladem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.