Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor2007 Citroën C4 Picasso 1,6HDI 80kW

Od: erer odpovědí: 5 změna:

dobrý den, uvažuji o koupi tohoto typu vozu, co myslíte je to dobrá volba? Co se u této vyrianty nejvíce ´´sype´´.

...Jak jste spokojený s tímto autem?

díky moc reakce.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
Měli jsme toto auto od prvního majitele v dobrém stavu.S nájezdem cca 190tis.km.Jezdilo to pěkně.. mělo to robotizovanou převodovku a s ní nebyl problém.Mělo to filtr DPF a začalo to psát.. hrozí ucpání filtru..jezdilo to stále stejně dobře..Ale pro jistotu otec dal auto do odborné firmy,kde DPF vyčistili za cca 13tisic Kč.Také nám oznámili, že budou potřeba časem žhavicí svíčky.. přístup nulový.Takže snad vyvěšení nebo vyndání motoru ven..Nezkoumal jsem to, nevím.Auto se prodalo s nájezdem cca 200tisic km a šlapalo pěkně..(otci vzali ŘP). Vyměnit žárovku v předním světle byla rozborka,ale to už mají všechna auta.Jízdní vlastnosti to mělo dobré.Nevím co víc napsat.Za výměnu rozvodů práce+materiál jsme dávali asi 8tisíc nezávislému mechanikovi..

Maličké doplnění žhavky jsou u těchto motorů zezadu, tj mezi přepážkou motoru a kabiny) místo zepředu a přístupné od chladiče!

 


3x
Asi bych se toho nebál.Pokud to při zkušební jízdě pojede normálně a nebude na tom nic "divného",tak to kupte.Poslouchejte zvuky a klidně si kupte naftu na delší zkušební jízdu. Cena? My prodávali rok 2009 před dvěma lety za 50tisic. Ale to jen proto, že to otec otloukl a vzhledem to auto nebylo pěkné, přitom vše bylo naprosto bez problémů funkční.. Nové rozvody a filtr DPF byl po odborném čištění.Zájem o to byl malý.. Kupováno za 100tisíc a po dvou letech používání jsme prodali za 50tis díky kosmetickým vadám.. Soukromé osobě.

 


0x

Tak údajně motory 1,6HDi 16V ve variantách 66 a 80kW jsou nejhorší z rodu HDi.Lepší jsou údajně novější motory 1,6HDI 8V . Nevím ale netvrdil bych toto. Vrodině máme slabší variantu -66kW ale v C4 a ta je skoro vždy bez FAP, nájezd cca280 000km Při 265kkm rozvody a spojka a nyní asi o 40 000km víc bude nutno udělat brzdy. Což jsou ale víceméně běžné provozní náklady. Dále dle PP je spotřeba 5,2l, ale skutečná je o litr vyšší.V Pikaču bude asi o něco vyšší.

Jinak na základu doporučení dvorního mechanika na citroeny-olej měnit ne dle servisního manuálu po 20 000km ale snížit dle provozu a měnit po 10 000km maximálně po 15 000. Další problém u těchto "starších" motorů včetně 1,4HDi je prolis s vypouštěcím šroubem,dovnitř do vany a pak při vypouštění tam zůstáva dost starého oleje.Doporučuje se výměna vany s prolisem ven, nebo si to přelisovat sám.

Jo a ještě jsem si vzpomněl na další věc. O žhavkách je výše, navíc rády se při demontáži lámou špičky spadnuvší do spalovacího prostoru a pak může být problém na světě-hlava dolů, byt jsou mechanici co to umí bez demontáže hlavy. A další rozvody jsou klasicky řemenem, ale mezi vačkami je ještě rozvodový řetěz a je pak při výměně rozvodů na posouzení (ZNALOSTI) mechanika zda měnit i tento!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]