Nejste přihlášen/a.
dobrý den, uvažuji o koupi tohoto typu vozu, co myslíte je to dobrá volba? Co se u této vyrianty nejvíce ´´sype´´.
...Jak jste spokojený s tímto autem?
díky moc reakce.
Tak údajně motory 1,6HDi 16V ve variantách 66 a 80kW jsou nejhorší z rodu HDi.Lepší jsou údajně novější motory 1,6HDI 8V . Nevím ale netvrdil bych toto. Vrodině máme slabší variantu -66kW ale v C4 a ta je skoro vždy bez FAP, nájezd cca280 000km Při 265kkm rozvody a spojka a nyní asi o 40 000km víc bude nutno udělat brzdy. Což jsou ale víceméně běžné provozní náklady. Dále dle PP je spotřeba 5,2l, ale skutečná je o litr vyšší.V Pikaču bude asi o něco vyšší.
Jinak na základu doporučení dvorního mechanika na citroeny-olej měnit ne dle servisního manuálu po 20 000km ale snížit dle provozu a měnit po 10 000km maximálně po 15 000. Další problém u těchto "starších" motorů včetně 1,4HDi je prolis s vypouštěcím šroubem,dovnitř do vany a pak při vypouštění tam zůstáva dost starého oleje.Doporučuje se výměna vany s prolisem ven, nebo si to přelisovat sám.
Jo a ještě jsem si vzpomněl na další věc. O žhavkách je výše, navíc rády se při demontáži lámou špičky spadnuvší do spalovacího prostoru a pak může být problém na světě-hlava dolů, byt jsou mechanici co to umí bez demontáže hlavy. A další rozvody jsou klasicky řemenem, ale mezi vačkami je ještě rozvodový řetěz a je pak při výměně rozvodů na posouzení (ZNALOSTI) mechanika zda měnit i tento!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.