Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Registrace auta N1

Od: otaa odpovědí: 5 změna:

Chci koupit osobní auto ale je registrovano jako N1. Mam to nechat předělat zpět na M1 nebo to tak muže zustat. Mřižka už doufam nemusi být. Jak to je v zahraniči? musi být mřiška? Co je vyhodou nebo nevyhodou to nechat M1.?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*

0x

kupte si M1 a budete mít klid, není tam žádný rozdíl, akorát někdy bývá počet míst k sezení u N1 snížen na 4...a pojištovny údajně účtují vyšší pojistku...pokud jde o značku zákaz vjezdu náklaďáků, vztahuje se na auta nad 3,5 tuny...atd...

doplněno 05.11.12 15:26:

tomcar.cz/...

jinak změna kategorie je přestavbou, a přestavba se musí provést podle zákona, jako každá jiná přestavba, a to individuálně nebo s využitím firmy která je držitelem typovéhov schválení...

 

otaa

U nas v Cz. neni mřižka poviná..Jak to je v jinych statech? Slovensko, Německo, Polsko?

nu*

jako u nás, EU právo je v tomto jednotné...akorát v zahraničí si nikdo nekupuje N1 s mřížkou jako rodinné auto, když to nepotřebuje...to je jen česká specialita kvůli odpočtu dph

 

otta*

Chci ho koupit..proto že ho znamy prodava..a znam jeho technicky stav..jinak bych takove vozidlo neshaněl. V česke republice mřižka nemusí byt. tak mě zajima , jak pojedu do zahraničí...

nu*

česká legislativa vychází z evropské, a ta je v celé evropě stejná

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]