Nejste přihlášen/a.
Zdravím, měním napínací kladku a volnoběžku alternátoru na O1 98 TDI. Altík by měl jít vytáhnout spodem, když se vyvěsí klimakompresor. Sundal jsem řemen, boční kryt motoru, vyšrouboval jsem dva dlouhé šrouby držící kompresor, ale ten tam dál dost fest drží. Než ho budu rvát větší silou, nedrží ho ještě něco?
Tak díky za odpovědi, na ničem jiném to nedrželo, jen to bylo po těch 24 letech pěkně přirostlé. Altík se mi ale po 10 minutách laborování stejně ven dostat nepodařilo, není mi jasný, kudy by to mělo jít bez možného poškození hadic. Jedině by šel ven i ventilátor. Ale podařilo se mi ho natočit tak, že jsem se k tisícihranu dostal rázovým utahovákem a volnoběžku vyměnil v autě.
To je ten kompresor s podelnymi srouby? (VW pouzival u 1.9 TDI i kompresor se 3 pricnymi s jinym drzakem, ale to asi do octavie neslo) Pokud jsou to skutecne ty podelne, tak jsou skutecne jenom 2 a nic vic ho nedrzi. Je to ale nafest a bude to zarostle. Dej pod to montpaku a pomalu zatlac.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.