Nejste přihlášen/a.
Začal bych tím, že bych zkontroloval tlak v pneu (bez ohledu na to, jestli to dělali v servisu) a jestli nějaké kolo nepřibržďuje.
Tak pak už to musí být někde na podvozku. Geometrii obou náprav bych překnouknul alespoň provázkem, oni v servisu sice mají lasery, ale lezkdy to nejpodstatnější neměří. Takže bych provázkem zkontroloval, jestli jsou přední a zadní kola za sebou (pozor přední a zadní rozchod bývá rozdílný, takže je třeba to dohnat třeba prkénkem). Pokud to táhne hodně, musí tam být někde velká chyba odhalitelná i tím provázkem.
Teď koukám, že píšete že nejvíc to dělá při akceleraci, tak to vypadá na vůli v rameni.
Brzdy jsou ok? Nepřibržďuje to? Při akceleraci/brzdeni to tahne stejne? Ložiska také ok? Silentbloky v zadních ramenech vepředu jsou ok?
Ještě detail, máte po geo dobře nasazeny vycentrovany volant? S tím už jsem se také setkal, byl o zoubek mimo a tak auto stále nejelo rovne, ale do strany, když byl volant rovne... ale to už je fakt věštění z vody...
jinak ty silentbloky tohle dělají často, jak jsou state a vymackane, tak nedrží pevne. Navíc by na to sedelo proč jste měl sjeté vnitrky. Udělala se geo, na ni to vypadá ok, ale jakmile auto sedi na silnici, tak ty stare silentbloky již nedrží nastavenou geo.. kort pokud ještě jsou původní (tohle jsem řešil u O2, což je prakticky stejný podvozek)
Jak píše honzas1, nejspíš silentbloky, geometrie za za jízdy se může lišit.. Taky geo neni jen sbíhavost ale i další věci... Pokud vim tak Superb má složitější přední nápravu, něco se tam bude vaklat a při jízdě to bude křivě..
Doprava táhne furt nebo se to mění podle toho jestli je auto v tahu nebo brzdění? Brzdy OK, brzdí stejnoměrně, obě strany po jízdě stejně teplý resp řádný kolo nehřeje nad normál? Řízení správně ve středový poloze (nejen volant rovně)?
Dík za info.. To jsem psal: Řízení správně ve středový poloze (nejen volant rovně)
Ty předchozí servisy by ti měly komplet vrátit prachy... Zase se potvrzuje že 90% servisáků jsou lemplové, měniči dílů a zadarmo drahý.. Volant rovně, řízení ve středový poloze - to je výchozí hodnota před měřením geometrie... Prostě ti to nastavili nakřivo...
Mně kdysi v autorizáku měnili čepy řízení a reklamovanej křivej volant po výměně vyřešili přestavením volantu na tisícihranu... a dokázali u toho pojebat i kroužek pro airbag za 3k
Že by ten servis který na tom geo dělal už dvakrát a taky mu poradil koupit nový kola a gumy?
Pak těch 400 neni armáda spásy ale hodně drahej vykuk...
A jinak pokud geo nemusel štelovat ale jen nastavil volant, zkalibroval řízení a zkontroloval že to sedí s kolama, tak to je práce na chvilku a dobrou cenou si zajistil stálého zákazníka..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.