Nejste přihlášen/a.
Přesně tak. Geometrie MCPhersonu tohle při zatočení udělá. Tlumiče nejsou kolmo k vozovce při rovném natočení kol a tak při vybočení se vykloní pro lepší průjezd.
Spíš bych řešil lapače nečistot (zástěrky)a umýt podběh i po sundání toho plastového nadkolí. Pravděpodobně je už nahnilý i práh. To by mě nervovalo víc.
Do srpna by se eventuélně dalo jezdit i s lehce vyvráceným kolem, jestli jezdíš pár km do práce . Ale nic tomu není. Takhle vytočené je to opravdu normální.
Dokonce úhel natočení je u jednoho oola menší než u druhého. Opět to dává ta vyvrácená geometrie, aby šlo pohodlně bez odporu zatáčet.
Můžeš si pohledat úhly rejdů kol. Kola jsou rovnoběžně jen, když jedou dopředu rovně. V rejdech jsou nerovnoběžné
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.