Nejste přihlášen/a.
To je nějaká vlastnost čtverkových golfů anebo jste tento případ? Cokoliv na podvozku může rozhodit auto, i vadný tlumič.
Samotný tlumič ne, ale doplním kolegy a pokusím se vysvětlit.
U nápravy typu MCPherson, kdy je součástí tlumiče pružina a otočné ložisko, tak to díky tomu otočnému ložisku opravdu možné je, protože špatný tlumič to ložisko může zničit a pak jde hůře zatáčet, tedy velký vliv na řízení.
Když si představíte tlumič co by lidskou nohu a chodidlo je pevně spojeno s kolem vozu, tak při zatáčení kolem zatáčí i samotná noha tlumiče a proto musí být na otočném ložisku uloženo celé v kastli vozu.
Pak to vliv má.
Kdyby ložisko chybělo a nebo bylo zadřené, dochází při zatáčení ke zkrutu pružiny tlumiče a to by bránilo v řízení jejím odporem.
Doplním tě, protože samotnej tlumič nebo pružina má velký vliv na to jak se auto chová. Zjednodušeně řečeno, pokud oslabím jednu stranu, tak druhá strana na ni bude víc tlačit. Rozložení sil bude nesouměrný a ikdyž je sbíhavost v pořádku, tak bude auto táhnout ke straně.
Na skákání kolem komína to možná někteří nepoznají, ale je to o hubu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.