Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Jsem velký nadšenec Fordu a uvažuji o tom, že bych si pořídil časem Mondeo MK2. Vím, že je to starší vůz, vím o korozi ale ne každý se s tím musel nutně potýkat. Pro mě je to "srdcovka". Nicméně mě zajímá, kdo tu má MK2a řekl by mi své zkušenosti s ní? Proč ano a proč ne?
Děkuji předem
co je pro tebe mk2? Někdo totiž označuje variantu vyráběnou 96-00 a někdo zase tu další 00-07. Pokud ti jde o tu z let 96-00 tak jsem měl s 2,5l V6 a jako jo svezení zajímavé, ale taky nic moc. To už lepší jsem měl opel omega 3l v6 zadokolka. Hnilo to před očima a i celkově mě moc to auto nenadchlo
Je to sporné, protože jedničková genereace Fordu Mondeo hned po Sieře se označuje jako MK1 (1993 - 1996) a MK2 (1996 - 2000) ale lidé se přou o to, že to je jen MK1 po faceliftu a generace MK3 je ve skutečnosti MK2. A to každý vnímá zase jinak a po svém. Jak jsi napsal také. Děda měl Mondeo MK2 z roku 2000 2.0 96 kw po dálničních policajtech a to hezky jelo. Škoda, už ho nemá. Já prostě to nějak mám jako srdcovku. Omega má své taky ale to stáří tam je hodně znát.
V čem to bylo nic moc ta 2,5 V6?
No ta dvouapůla byla blbá třeba v tom, že jsem měl starší verzi a ta měla objem nějak 2544 takže jen o fous překračovala limit pojištoven do 2,5l takže platba jak za třílitr. Další byl blbej přístup k hodně věcem kolem motoru. Třeba i k zadní řadě svíček. Známý problém, který jsem taky řešil přepínání nasávání krátká-dlouhá větev. No a třeba proti tomu opelu mi ten výkon vs. spotřeba přišla dost mdlá a spotřeba velká. Ale dobrá věc byla řetězové rozvody proti opláckému řemenu. A i když jsem měl Mondeo v 2,5lce a výbavě ghia nemělo to kůži ani palubák což Omega v třílitru MV6 měla plus další hovadinky. A ještě jsem si vzpomněl co jsem na tom autě řešil a nevyřešil někde z toho tekl olej a nedokázal jsem přijít na to odkud. Doteď je na parkovišti po mně flek. A teď si nejsem už tak jist přece jenom je to nějaká doba při jízdě mi ten podvozek nepřišel úplně v pohodě i ta omega mi přišla stabilnější, ale už si to přesně nevybavuju a jak moc to mohl ovlivnit pohon předek vs zadek
Mám 1,8 TD kombi, už druhé a nemůžu si stěžovat. Minimum elektroniky, za 22 let jsem nepotřeboval nikdy nic řešit v servisu. Vše se dá udělat doma, je dostupná servisní příručka i náhradní díly. Obrovskou výhodou je 2 m dlouhá rovná ložná plocha bez hrany vzadu, takže sám bez pomoci naložím 100 kg bednu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.