Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ford Mondeo MK2

Od: spiritofthespeed® odpovědí: 9 změna:

Zdravím. Jsem velký nadšenec Fordu a uvažuji o tom, že bych si pořídil časem Mondeo MK2. Vím, že je to starší vůz, vím o korozi ale ne každý se s tím musel nutně potýkat. Pro mě je to "srdcovka". Nicméně mě zajímá, kdo tu má MK2a řekl by mi své zkušenosti s ní? Proč ano a proč ne?

Děkuji předem

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Zkušenost mám, 2,5L V6 125kW a 2.0L 96kW benzin... Když nebudu řešit korozi, tak zkušenost dobrá... Ale dnes je to již za zenitem...


A jak dlouho jste ji měl a co bylo na tom autě tak nejlepší?

 

kadylo

0x

Moje srdcovka je Ford Mustang. Vřele doporučuji.


Já vím, na toho ještě pár tisíc schází )

 

jezisek

0x

co je pro tebe mk2? Někdo totiž označuje variantu vyráběnou 96-00 a někdo zase tu další 00-07. Pokud ti jde o tu z let 96-00 tak jsem měl s 2,5l V6 a jako jo svezení zajímavé, ale taky nic moc. To už lepší jsem měl opel omega 3l v6 zadokolka. Hnilo to před očima a i celkově mě moc to auto nenadchlo


Je to sporné, protože jedničková genereace Fordu Mondeo hned po Sieře se označuje jako MK1 (1993 - 1996) a MK2 (1996 - 2000) ale lidé se přou o to, že to je jen MK1 po faceliftu a generace MK3 je ve skutečnosti MK2. A to každý vnímá zase jinak a po svém. Jak jsi napsal také. Děda měl Mondeo MK2 z roku 2000 2.0 96 kw po dálničních policajtech a to hezky jelo. Škoda, už ho nemá. Já prostě to nějak mám jako srdcovku. Omega má své taky ale to stáří tam je hodně znát.

V čem to bylo nic moc ta 2,5 V6?

jezisek

No ta dvouapůla byla blbá třeba v tom, že jsem měl starší verzi a ta měla objem nějak 2544 takže jen o fous překračovala limit pojištoven do 2,5l takže platba jak za třílitr. Další byl blbej přístup k hodně věcem kolem motoru. Třeba i k zadní řadě svíček. Známý problém, který jsem taky řešil přepínání nasávání krátká-dlouhá větev. No a třeba proti tomu opelu mi ten výkon vs. spotřeba přišla dost mdlá a spotřeba velká. Ale dobrá věc byla řetězové rozvody proti opláckému řemenu. A i když jsem měl Mondeo v 2,5lce a výbavě ghia nemělo to kůži ani palubák což Omega v třílitru MV6 měla plus další hovadinky. A ještě jsem si vzpomněl co jsem na tom autě řešil a nevyřešil někde z toho tekl olej a nedokázal jsem přijít na to odkud. Doteď je na parkovišti po mně flek. A teď si nejsem už tak jist přece jenom je to nějaká doba při jízdě mi ten podvozek nepřišel úplně v pohodě i ta omega mi přišla stabilnější, ale už si to přesně nevybavuju a jak moc to mohl ovlivnit pohon předek vs zadek

 


0x

Mám 1,8 TD kombi, už druhé a nemůžu si stěžovat. Minimum elektroniky, za 22 let jsem nepotřeboval nikdy nic řešit v servisu. Vše se dá udělat doma, je dostupná servisní příručka i náhradní díly. Obrovskou výhodou je 2 m dlouhá rovná ložná plocha bez hrany vzadu, takže sám bez pomoci naložím 100 kg bednu.


Ta úložná plocha, to je super, když by člověk jel někam třeba do přírody nebo potřeboval přespat v autě někdy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]