Nejste přihlášen/a.
Zdravím pánové (a dámy ),
po čase se na Vás obracím opět se svým Puntem II. ...
Objevil se jev, už ale před delší dobou, kdy při brždění auto cuká, jako když je špatný benzín, pravidelné vibrace, nevím jak blíže to popsat.
V čím vyšší rychlosti brzdím, tím jsou vibrace rychlejší, čím více sešlápnu pedál, tím jsou intenzivnější.
Koupil jsem si nové brzdové destičky, leč jsem myslel že by to mohlo být opotřebovaností, než se v tom ale začnu rýpat (třeba zbytečně) chtěl bych se zeptat Vás, odborníků, co si myslíte, že to způsobuje.
Děkuji.
Jsem sice laik, ale dělalo mi to taky u aut. Byly to většinou ojeté zvlněné kotouče brzd. Jednou se mi to stalo i u nových kotoučů. Následovala reklamace.
Opravdu to vypadá na brzdové kotouče a nebo zadní bubny. Kotouče a bubny buď přetočit na soutruhu (pokud jsou ještě dost silné) a nebo je vyměnit. Už budou nejspíš slabší a pak se zvlní.
Dal bych tomason dobrou odpověď ale pro dnešek mám už vyčerpáno. Neboj tomasone dám až budu moc.
doplněno 02.05.10 19:57:Pokud to "tuká" do brzdového pedálu je to jasné.
doplněno 02.05.10 19:58:No vidíš tomasone už zase můžu, máš ji tam
No ne přímo tuká, necítím to v pedálu, cuká se celé auto.
Kotouče tedy zkusím vyměnit.
Zatím děkuji a časem dám vědět, až je vyměním , jak se věci mají...
Než budete kotouče měnit nechte tím ještě někoho (zkušenějšího) projet a kotouče proměřit (sílu a házivost). Pokud to neklepe vůbec do pedálu ,může to být vůle na stabil. tyči a nebo v ramenech.
A kdyz menit, tak ne za nejake levne smejdy. Ty jednou brzdenim rozhavite a v tu ranu je mate zase zvlnene...
Všem diskutérům přeji hezký Máj.
Jednoznačně to typuji na házení brzdových kotoučů , pokud vozidlo nemá ABS , které by též mohlo být příčinou. Kotouče mohou házet a nebo nejsou po celém jejich obvodu stejně silné. Proměřit a závadu odstranit soustružením nebo výměnou . Připomínám , že nepřesnosti v tomto případě by neměly překročit cca 0,03 mm. Ještě zvážit zda k závadě nedošlo po demontáži.V tom případě by mohly být kotouče chybně nasazené . Postačí pouhá nečistota mezi dosedacími plochami kotouče a náboje kola. Stav brzdových desek to prakticky nemůže způsobovat. Se zvlněnými kotouči jsem se nesetkal. miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.