Nejste přihlášen/a.
Nojo, ale jak dlouho to takto vydrží? Když už po 4 měsících je to takto.. dělali to v servisu a asi to nebyla úplně kvalitka bohužel i přes to, že jsem si chtěl připlatit. To je celkem naho*** když šetří každou korunu teda.
By mě zajimalo cotoje za značku. Nemám problém koupit fag atp..
Vůbec nemázli styčnou plochu náboj - ráfek, takže podobný ulehčování se dá čekat i při montáži ložiska a to pak klidně po 10kkm odejde, stačí když ho na náboj nabuší kladivem nebo nedotáhne/ přetáhne (na co momenták když to může dorvat trubkou na krev.. Stejně tak šetření na samotným ložisku, hodí tam nejlevnější čínu a hned má víc za práci..
= to oreznutí je to nejmenší... Stačí to máznout "čímkoliv mastným", keramika, grafit.. Pomůže i poklice, pak se to tolik nevyplavuje vodou a drží se na tom "ochranný šmír"
kašlat na mechoše
Příště dotazy na nás, s náma nakopeš i výbrus hlavy bolševickým pilníkem ajax (s jedním "sekem")
bacha na oči při řezání fričkou
break
zaškrabe dosedací plochu hlavy, víš, protože maximální nerovnost by se měla pohybovat kolem 2 setin mm. Víš
Nakonec velmi jemným brusným platýnkem přejede po zaškrabané ploše a tím ji "dobrousí" Veškeré zbytky musí jít z hlavy pryč, brusivo se nesmí dostat do válců motoru ani do kontaktu s písty, či pístními kroužky, víš. Víš k čemu jsou pístní kroužky? Ty tam nejsou jen pro parádu, těsní, stírají, chrání a
Jestli ceš, nafotím ti, jak vypadá tušírovací pasta, víš
@boban... u hlavy se tomu neříká výbrus, ale rovnání. Výbrus = opracování vnitřních ploch.
Výbrus se dělá vložkám válců.
Navíc výbrus hlavy nejde dělat fričkou. Je na to potřeba frézka s velkým nožem, aby po hlavě nejela fréza nadvakrát, ale na jeden zátah.
ahoj @gumidek ale i ostatní auto moto PC brkové ♦
není potřeba fréza, lze zaškrabat-tušírovat
princip je stejný-břit frézy či škrabáku odstraňuje(odřezává) kovový materiál(materiál hlavy válců), to samý je i v případě, kdy se zaškrabává(tušíruje) a následně se to přejede namokro lehce velmi jemným brusným papírem, brusný papír v sobě taky obsahuje velmi tvrdá zrna, která odřezávají materiál. Akorát ne každý má ideální-příměřovací desku, která nestojí pár stovek., ale lze si nechat orovnat(třeba tebou zmiňovanou frézou) kus jiného kovu. Zaškrabávání je věc cviku. Kdo umí, tak pak umí i zaškrabávat ozdobně, až je tedy celá plocha srovnaná, tak vezme celou plochu na "efekt" takže to vypadá "HUSTĚ" než když to jen volíže frézou(na frézce) ňakej Boris z Horní DOlní Pussy
Jako technolog jsem se narodil, žiju a žít budu ™
kašlat na mechoše®
a už máš nějaký argument proti tomu, co jsem tady v předposledním příspěvku napsal, nebo jen plkáš
ano, minulý rok jsem vyzvídal jak na spojky u dvou aut.,vyměnil jsem mnoho dílů kolem a vše šlape jak hodinky, rozvody jak u Alfy,tak Focuse(řemen 117 zubů, užší jak 129 zubů co se házely na starší)rozvody INA, nové čerpadýlko vody, nový drážkový řemen.
Ne každý přiblblý mechoš udělá rozvody na Focuse benál,jak má, aby to šlapalo. Tyhle jedničkový Focusy 1.6 74kW jedou jak ďas, nejsou ještě přiškrcený jak u pozdějších emkáček,ale kdo neví, jak frčí tyhle motory, tak se spokojí s rozvody hozenými mechošem o jeden zub,stačí si s tím pohrát
Já jsem daleko výš než bůh
A jak nakonec dopadlo to lanko (hadička) spojky co nešlo sehnat na Alfu?
Nakonec se podařilo nebo si zkřížil díly a udělal něco co funguje?
Já osobně teda hlavy zakaždou cenu nesnižuji.
Sundám v opačném pořadí dotahování, aby se nezkroutila (tam se často chybuje).
Pak vyžistím žiletkou od zbytků a namočím WDčkem a sjedu 1000 smirkem.
Kouknu se pak na rovinost listem nože (RADEKO) a dle toho se rozhodnu, zda zarovnat na frézce nebo ne.
Zaškrabání je běžný postup a rovnat tak hlavu proč ne. Výbrus je úplně něco jinýho.
Změřit rovinnost a pak lehce křivý zaškrabat je OK a určitě lepší než to hned cpát na frézu, jen to je časově náročnější a musí se to umět.. Zaškrabávaj se např. lože obráběcích strojů a podobný přesný věci. Ale nechápu proč to sem Boban tahá k ložisku, asi trošku popil?
A Break nevim proč sem tahá dotaz na spojku jako důkaz že B. nic neumí, asi sám už všechno ví a nemusí se nikdy na nic ptát a ani koukat do manuálů ke kterým má přístup (na rozdíl od "nemechanika" kterej postupy a parametry musí tahat odjinud), a když dělal něco novýho tak to rovnou uměl i bez zjištování jak to přesně dělat
Mmch. na fotce neni vidět ložisko ale náboj..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.