Nejste přihlášen/a.
Ahoj, jde ještě nějak pořešit na autě, kde nejdou dotáhnou až na 2 šrouby na kole?
Co? To je věta po opici?
Jestli si chtěl napsat:
Ahoj, jde ještě nějak pořešit tuto závadu na autě? Nejdou dotáhnout (asi ostatní šrouby, ale kolik nevíme - jsou auta se třemi, čtyřmi, pěti a na kamionu deseti) šrouby až na dva, které dotáhnout jde?
Chápu správně? Až na dva, které dotáhnout jdou, ale ostatní jsou zrezlé.
Takže dva jdou povolit i utáhnout, ale zbytek je zrezlý, takže nejdou spíš povolit než dotahovat, né?
Napiš to znovu a jako člověk. Né jak blb. Díky.
Ideálně fotku a o co se jedná. Kolik šroubů na disku celkem a zda to jsou matice se štefty a nebo šrouby do náboje.
To jako fakt?
Nejlepší je šrouby nahřát švajcem, povolit a závity opravit závitníky a dát šrouby nové.
Nebo vyměnit náboje (bubny) a dát nové šrouby.
Koupit ve výprodeji T-813 z vojenských zásob-tam není třeba sundavat kola-,aji centrální huštění a navíc na ně bývají většinou samosvorné pneu (tedy nevím jestli je to to správné slovo ,ale dokáží zacelit několik průstřelů 20-30? ráže 7,62 bez nutnosti stále dofukovat). Navíc jsou tam matice ne šrouby, takže v případě velké nouze jde matici iodsekat i sekáčem a kladivem!
co zrezlý šrouby, když se nad tím zamyslím celkově, tak s takovou údržbou to auto třeba nebude ani brzdit, bůh ví v jakým je to stavu.
Radíte něco o přeřezávání závitů, tohle je fakt podle mě mimo možnost tazatele.stačilo, když jsem viděl, jak řežou závity dnešní "zámečníci"
zkusit nahřát šrouby, poklepávat směrem i na ně, to chce utahovák, co dá takových 1000Nm a zkoušet doleva a doprava-střídavě, nejdřív zkusit utahovák-povolovák na 500Nm zhruba, pak těch 1000Nm. stříkat WDčkem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.