Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chybové Kódy Škoda Fabia

Od: gizzer odpovědí: 12 změna:
Zdravím,
Koupil jsem Škoda Fabia 1.4 tdi 66kW rv 2017. Dnes jsem to projel diagnostikou car Scanner a našel jsem tyto chyby. Avšak je nemohu nikde dohledat podle kódu. Nevíte někdo, co by to mohlo být, a popř jestli to nejsou chyby staré nebo neaktivní?
Děkuji.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

To jsou ty nicneříkající diagnostiky k prdu. Hoď ji do koše a kup si KKL-USB VAG-COM.


doplněno 15.12.21 18:58:

... oprava VCDS HEX-CAN kabel

gizzer

Mám ji spíše kvůli DPF filtru. Ptal jsem se souseda a na tu klimu říkal že to bude pravděpodobně tím že se vyndavala baterka

A funguje na nucenou regeneraci DPF? Umí to tu regeneraci pustit...?

gizzer

Umí. Ale spíše mi jde o to, abych věděl kdy probíhá nebo kdy bude probíhat.

Pokud DPF funguje správně, tak bys o něm vůbec vědět neměl

gizzer

Nejde o tom vědět o něm nebo ne. Chci vědět kdy se spustí jeho regenerace a pomoct mu.
Takže nikdo tyto Kody nezná?

Spuštění regenerace se nedá předvídat. Maximálně odhadovat na základě ujeté vzdálenosti od té poslední. Ale pochybuju, že by to tahle "diagnostika" dokázala přečíst nebo dokonce spustit servisní regeneraci.

Probíhající regeneraci poznáš třeba podle toho, že v tu chvíli nelze aktivovat systém start-stop. Ale moc to hrotíš, pokud se jen necouráš po městě, tak autu nijak pomáhat nemusíš.

gizzer

Přesně tak. Když vidím u filtru využití na 90% tak vím, že regenerace brzy začne. Z toho důvodu to mám. A ano ukazuje to a funguje. Ale to mě momentálně nezajímá. Spis bych chtěl vědět ty chybové kódy. Diky

se zeptej čínského výrobce, co je to za hatmatilku. EOBD standartní kódy to nejsou. Leda, že jsou zašifrované, aby jsi koupil další věc.

 

praivo2

2x

Ani jeden není aktivní (Archiv (Neaktivní)), tak bych to neřešil, zvlášt pokud má auto už najeto podstatně (aspoň o pár stovek) víc, než těch 141264 km.

gizzer

Super. To mi stačí. Dekuji

 


0x

Chcete sa pustit do problematiky, ktorej očividne nerozumiete a ktorá je dost nebezpečná z ohľadu požiaru auta a so zariadením,ktoré nie je vhodné. Filter DPF sa čístí priebežne počas prevádzky vozidla. Vami 90 % zanesenie už, si myslím,že servisnú regeneráciu, si ani nedovolí spustit autorizovaný servis. Ak áno,tak s vysokým rizikom požiaru. Taký filter DPF sa buď vyčistí po demontáži alebo vymení za nový. Myslím si,že VCDS diagnostika dovoľuje spustit regeneráciu DPF do cca pri 60 % zanesenia, niektore 60g,záleži od kodu motora.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]