Nejste přihlášen/a.
Dnes jsem byl na STK s vozíkem tov.výroby a na závěr jsem se dozvěděl ,že musím mít namontované zástěrky.Byla to už 3 STK a předtím to bylo vždy bez problémů,tak nevím...
Taky to pro mě byla novinka,říkal něco o homologaci.Výrobce to prodává bez zástěrek a nikdy předtím je po mě nikdo nevyžadoval,asi se pán v tom nějak spletl.
Wartburg 311 nemá bezbečnostní pásy a taky bez nich prochází TK.Prostě v té době se vyráběl bez nich.Jestli ten vozík byl vyroben a uveden do provozu v době kdy se na něho zástěrky nedávali - a kór když je tovární výroby - tak je mít nemusí.Na TK mají dělat technickou dle norem platných v době uvedení do provozu.Ještě loni jsem takto s warcem procházel.
Problém je, že vozík má TK na 4 roky, za tu dobu se požadavky změní i několikrát. Ano, i s plácačkama mi otravovali, taky s odrazkama, tabulkou dovolené rychlosti a dokonce s vytepaným číslem vin, které k mé radosti, když už to vypadalo, že vyhráli, nakonec nalezli pod několika vrstvami poctivého štětcového laku na oji. 30 let nikoho nezajímalo...
Požadavky se moc nemění, jen se dnes fotí takže co dřív v pohodě prošlo to si dnes nedovolí pustit ani za úplatek..
Zástěrky musí být odjakživa a na fotce by bylo vidět že tam byl bez nich = technik by měl průšvih že to pustil...
v minulosti platila v ČR národní legislativa a pokud bylo nějaké vozidlo schváleno bez lapačů nečistot, bylo to součástí schálení vozidla, v TP pak byla uvedena výjimka z příslušné vyhlášky včetně konrétního paragrafu...pokud TP ke škodovce nebo wartasu vydal výrobce, byla tam výjimka vždy vytištěna, konrétně v té části, kde se uvádí úřední záznamy.../ píšu o původním TP formátu knížka A5/
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.