Nejste přihlášen/a.
Problém to není. Ale musí všechno pasovat k autu 1. kombinace ráfek + pneu podle techničáku, 2. ráfek na náboj = středová díra, rozteč a počet šroubů, 3. správné šrouby/ matky pro auto + ráfek = délka šroubu, tvar dosedací plochy (koule/ kužel) 4. utažené správným postupem (křížem) a správným momentem (běžný osobáky ca 80 - 120 Nm).
Zvedat na rovině, zaklínovat kolo, hever na zvedací místo, auto zajistit proti spadnutí např. kolem strčeným pod práh apod.
Myslíte místo disků16" s pneu 205/55R16 dát disky 15"s pneu 195/65R15.Nebo na disk 16" narvat pneu 15"?
První ano, je to možné ale pokud nejsou zapsány v ORV II pak mohou být problémy.Pokud to druhé, tak zkuste narvat něco o průměru třeba 5cm do otvoru průměru 4cm-půjde to?NE půjde to bez poškození nebo obruošení... Rozdíl v discích je cca2,5cm takže 15" pneu na 16" nedáte bez jejího zničení-poškození !
No jo, tak tohle jste měl napsat hned na začátku . Ušetřil byste si celou tuhle diskusi.
Kola, nezapsaná v techničáku na auto použít nemůžete, i když tam teoreticky pasují. A je lhostejné, jestli výměnu provedete sám, nebo to svěříte servisu.
Nejsou v techničáku = technicky nezpůsobilé vozidlo se všemi následky hlavně při nehodě po tom skočí pojištovna...
Pokud je chceš legálně, tak musíš sehnat ke kolům typový list že pasují na tvoje auto, zajet na TK na prohlídku (odtahovkou nebo nasadit až v areálu stanice) že to fyzicky vyhovuje a pak zapsat do techničáku.
Na naše tankodromy bych 16 spíš prodal a letní dal taky 15...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.