Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Volvo V50 1.6 BENZÍN

Od: luc7 odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, poohlížím se po novém autu a narazila jsem na zajímavou, až podezřelou nabídku Volvo V50 v benzínu, rok 2009, nájezd 110 000 km - cena 130k. Bojím se, že se ale v případě nějaké závažnější poruchy nedoplatím. Jak je to prosím s náhradními díly, poradí někdo prosím? Auto budu mít převážně na pojížďky po městě, do práce (momentálně 5 km od domu), nějaká menší dovča dvakrát, třikrát do roka.
Děkuji za odpověď! L.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

0x

Co má být tak skvělýho na 130k za starou ojetou pikslu?

Mmch. je to platforma společná pro Focus + Mazda 3, spousta dílů je společných, takže spotřebák vcelku v poho.

Počítej dalších 30k za velký servis aby to pár let jezdilo, taky to spíš bude mít najeto jednou tolik (ale nájezd je vedlejší, rozhoduje aktuální stav). A Mmch třeba Mondeo MK3 seženeš relativně hezký za 30k, když do něj 50k nasypeš tak budeš mít lepší káru za polovic...

 


0x

Kromě specifických dílů jako jsou části karoserie jsou ostatní díly někdy až překvapivě levné. Podvozek a motor je Ford ve verzi bez poruchového časování ventilů. Takže ještě stará škola s čím si poradí každý mechanik. V podstatě jediné co je specifické je elektrika ta je komplet Volvo a málokdo si stím umí poradit, našteští ta na těhle autech opravdu nezlobí. V50 je v podstatě Focus combi s o třídu lepším interiérem a i nalazení podvozku je o něco lepší a celkově to auto působí o třídu víše než je a proti Fordu to nerezne.

asd1

Poruchový rozvody 1,6 měl Focus MK1 před FL, Po FL měly o kladku míň a jsou už bezproblémový, pokud je teda neměnil debil který nedodržel postup (a takových je opravdu hodně), to ale neni nekvalitou rozvodu ale pitomcem v servise...

Ano Focus rezne, proto jsem nadhodil Mondeo který rezne o dost míň..

Nemluvím o rozvodech ale o časování vačky který má tento motor ve výkonějsí variantě, jsou to přesuvníky na vačkových kolech a dost to odchází. Ale u verze 74kw kterou používalo Volvo nejsou.

A ano máte pravdu na rozvody musí být přípravky ale většinou v každém servise rozvody na Forda umí protože jsou stejné skoro na všech benzínových motorech od Fordu z této doby.

asd1

Přesuvníky má 1,6 Ti-Vct výkonnější verze - 85 kW apod. Ano odchází ale tak po 200 kkm = je dobrý měnit je s rozvodama, kdo neměnil tak často musel dělat rozvody znova. Projevujou se rachtáním který se postupně zvětšuje..

Základní 1,6 74kW je bez přesuvníků i na Fordu.

Ano vím že 74kw verze je neměla ani ve Fordu. Celý můj příspěvek byl myšlen tak že Volvo si od Fordu vzalo pouze tuto varinatu a silnější nikdy nepoužilo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]