Nejste přihlášen/a.
Sandero 3-valec (TCE) 0,9 alebo 1,0 litra 54kW,
alebo zobrat starší 1,2 16V/55kW a prestavat ten.
Ide mi o spoľahlivost a životnost.
Už som to tu spomenul,auto by bola náhrada za Fabiu MPi najazdené 348 tis.km.Denný nájazd cca.do 100km.Bývam na rovine.Do práce mám 38km z toho 20 môže (ale nemusí) byt po diaľnici.Auto bude na dlhšiu dobu primárne na dochádzanie do práce takže neriešim ani reprezentatívnost ani či to bude veľké rodinné auto.
Auto musí mat tempomat takže asi vo výbave STEPWAY.
Dacia Logan, motor Renault 1.2 16V 55kW. Přestavba na LPG 2 dny po koupi, najeto 410 tis. km, motor původní bez jakéhokli zásahu kromě seřizování ventilů (nemá hydroštely) každých 60 tis. km.
Tolik tedy k těsnění pod hlavou, případně i podpalování ventilů.
Motory 0.9 TCe, popř. 1.0 TCe nepovažuji za nejvhodnější k dodatečné přestavbě na LPG.
Pozor na servis originálních vestaveb LPG! Většina značkových servisů je neumí servisovat a LPG servisy je dělat nechtějí. Je to proto, že jsou to sice značkové systémy, ale pro potřeby originálního výrobce vozu dodávané se zákaznickým SW LPG, který běžný plynař nezná a příslušný diagnostický program od výrobce LPG si pořizovat nebude. Je totiž relativně drahý a jeho pořízení se mu nevyplatí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.