Nejste přihlášen/a.
Dá se to řešit tak, že budete dále používat jako doposud nebo prodáte jinam a budete tvrdit, že po dobu vašeho používání nebylo bourané.
Já si kupoval před léty xsaru právě proto, že byla přiznaná havárka a věděl jsem o nutném servisu. Servis/opravy 8000,- cena oproti jiným o 20tis nižší.
Pokud jste kupoval před léty druhý nejdražší kus na trhu s přesvědčením, že nebylo bourané, jak dokážete, že jste ho za dva roky nenaboural právě vy? Nebo jaké máte vlastně choutky - vrátit vůz za původní cenu?
Problémů je hned několik. Už se vás pár kolegů ptalo - co byste teď chtěl?
Chcete vrátit část peněz? Chcete prodat, ale už nemůžete zapřít nabourání? Chcete s tím jezdit dál a jenom vás štve, že to bylo tak drahý? Chcete vrátit vůz a získat peníze zpět jakožto podvedený kupující?
Soudit se klidně můžete. Musíte ukázat na někoho prstem "ty jsi mne okradl tím, že jsi prodal vůz po bouračce a tuto informaci zapřel". Specifikujete i vaši ztrátu - prokážete. Pokud toto nemůžete prokázat, čeho vlastně chcete dosáhnout?
Pro uznání nějaké ztráty a její náhrady byste musel 1) bydlet v jiné zemi a 2) soudit se přímo s automobilkou-výrobcem
A co chcete řešit po dvou a půl letech? A ještě že nejspíše šlo přes střechu - na to máte znalecký posudek? S tím nic neuděláte.Jste to mohl hodit na střechu sám.Dva a půl roku jezíte s bouraným autem a zjistíte to před týdnem
To je ještě dobrý,
jeden pán si dovezl půl roku starou Vektru s najetými 5000km. A na evidenčce neprošel. Podle VIN to mělo být sedan ale bylo to 5 dveřový hatchback. Furt okolo toho chodili a pak zjistili, že to bylo posvařované ze dvou aut, ze 2 rozdílných Oplů vekter.
Protože to byl dovoz nenadělali nic
Banda terotiků? Bohužel všichni mají pravdu.
Naopak Vy ho posíláte za právníkem který po 2,5 letech neudělá vubec nic !
Jen bude z pána cucat a cucat a cucat peníze dokud pán nepochopí že je to zbytečný a vyhodil pár tisíc oknem...
dalo by se to řešit,. pokud by byl k dispozici stroj času...bohužel nic takového nemáme k dispozici...vzhledem k tomu že to bylo přes střechu který je ted navařena z jiné bouračky, je narušena pevnost celé karoserie...z auta se stala pojízdná rakev a případnozu autonehodu právě kvůlůi tomu nemusíš přežít...dej so sešrotobvat a kup si ěnco bezpečnějšího...
Co to meleš za nesmysly, zkus mi logicky vysvětlit jaký je rozdíl v pevnosti střechy navařené ve fabrice a nebo v těch samých místech od svářeče. Je to navařený ve stejných bodech a možná i pevnějšímy svary.
zaseja...Záleží na provedení. Pokud se nesbourali sloupky a je to pouze plech, tak se pevnost nezměnila, ale pokud někdo ušetřil čas a námahu a říznul střechu se sloupky, tak to není rozhodně pevnější.
Pokud to uříznul i se sloupkama až u prahů a zase to na tom samém místě přivařil, tak je to pořád stejně pevný jako z fabriky, jedině že by zapoměl nějaký sloupek na tom původním autě.
Nebo mi chceš tvrdit, že když nabouráš a necháš si to v servisu opravit, tak že je stejně to auto na likvidaci?
pokud tam bude mít z tlusté pásoviny v místě přerušení plechů výztuhu na kterou to nabastlí, tak se v tomto místě díky svárům z COčka může plech místo předdefinovaného mačkání roztrhat a pevnost skeletu je jiná než počítal výrobce.
V tomhle principu přerušení s výztuhou pod plechy se dělají bastli posvařovaných skeletů ze dvou a více aut.
Absolutně souhlasím s gumídkem!
Zajímal jsem se o to-na opravu skeletu karoserie ve větší míře poškození, poškození důležitých částí-zmuchlané sloupky atd...se uplatnili 3 technologie svařování. Jak bodování, tak CO čko(ale plyn byl přívětivější Corgon nebo jiný s větší příměsí netečného plynu, aby tak ty plechy "nehořely") Pak se v určitých částech zase uplatnilo pájení MIG(MAG), to je zhruba řečeno mezi tvrdým pájení a svařováním.
Na každý druh poškození skeletu automobilka vydala přesnou specifikaci, KDE přesně v jakých místech se musely jednotlivé části odřezeat a JAKÝM ZPŮSOBEM-jakou technologií a PŘESNĚ v JAKÝCH MÍSTECH, jakým svařovacím proudem(atd...) se musela oprava provést.
NEEXISTUJE, ŽE SI NĚJAKÝ JARDA Z "KONOPIŠTĚ" jen tak vezme COčko a začne si prskat svary kde se mu zlíbí. Nejsou to nějaké 1cm tlusté plechy které ti dají svařovat ve svářečské škole. Vysokopevnostní plechy skeletu vozu se dost snadno znehodnotí. Musí to být vyškolený zapracovaný odborník výlučně pro svařování karoserií.
Náraz z boku u jen tak "poslepované " karoserie byl mnohem destruktivnější, než odborníky správně provedená oprava skeletu karoserie.- hlavně v oblasti KOLEM prahů
Tak asi to nebyla tak zjevná vada, když to u prodeje m respektive Vašeho nebylo poznat... Určitě to poznání zamrzí, ale dosud jste byl zřejmě spokojen... Tak bych ho užíval do smrti (jeho) a nespekuloval bych nad tím, jak ho dobře prodat. Nebo když jste to nepoznal Vy, tak ho prodáte někomu kdo to nepozná... Jsou lidé kterým ani nevadí auto svařené ze dvou aut a naopak se tím i chlubí (už jsem se s tím opravdu setkal).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.