Nejste přihlášen/a.
Proč zní nadpis ABS?
To klepání může dělat právě ten čep.
Nové kotouče by se měly zajížďět.
Pokud s tím jedeš z kopce nebo z dálnice a pak intenzivně zabrzdíš a stojíš na brzdách, tak dokroutíš i nové zajeté kotouče. Často se stává u automatů.
Pak můžeš měnit znovu, nebo nechat stočit.
Dal bych to k nějakému dobrému mechanikovi.
Nedokroutíš nic, ale žhavej kotouč se pod přitlačenou deskou nasytí materiálem desky, to místo pak je tvrdší = ojíždí se pomaleji a vznikne hrb..
Kottouče se kroutí kvůli šmajdání = nestejnoměrné tepelné namáhání a kotouč se teplem zvlní, časem se kotouč prohýbá víc a víc až to začne to kopat. Příčina z 99% blbě očištěná dosedací plocha pro kotouč = házivost... Klasický čištění drátákem hrby rzi jen kopíruje a zůstanou, je třeba je strhnout škrabákem... po montáži by se házivost měla kontrolovat aspoň "škrtátkem" lépe úchylkoměrem... Což dělá málokdo..
Stáčet kotouče je ekonomicky nesmysl...
Zaměř se na náboj/ ložisko, dosedací plochu pro kotouč - házivost, vůle v ložisku, ohlá hřídel
Zásadní je po montáži kotouče změřit házivost kotouče jestli je OK (tipuju že nebude) Prijít třmen - čepy, kluzné mplochy rovinnost dosedací plochy pro desky.
Zničený nový čep řízení šmejd z bláta nebo prachovka poškozená při montáži a vydře se. Nebo do toho magor mlátil kladivem.. Čepy dop. Lemforder, po čepech geometrie (dával jsem sem noty jak si jí snadno změřit svépomocí - laser. vodováha, lat a metr...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.