Nejste přihlášen/a.
Je všeobecně známo, že u starých aut jemně prolíná olej což je vidět na spodku motoru.
Když se vyloučí těsnění pod hlavou, těsnění pod olejovým filtrem a těsnění pod vanou, kde může ještě prolínat?
Mechanik opravoval úchyt krytu pod motorem - asi upadl šroubek - tak to připevnil páskou a byl spodek lehce od oleje a říkal, že je to zepředu z vrchu - přední náhon, ale že je to v pořádku jen lehké prolínání které je v normě - stejně na STK s tím jezdí on. Tak se ptám na možnosti.
Ty těsnění které jsem vyloučil byly nedávno měněny.
Prolínat může na spoustě míst, doplnil bych třeba zacpané odvětrávání klikovky, ale taky je všeobecně známo, že u starých aut se takové blbosti neřeší, pokud tedy olej přímo nechčije technikovi na STK na hlavu.
Tak já na BéXu měl motor celý mastný a olej docela fest tekl-na cestě cca 600km jsem udělal 3 výměny oleje po dojezdu s půl litrem úpak další! , v sobotu a v pátek jsem pak musel na technickou, prostě nebyl čas na opravu. Na jámě jsem si "nasypal popel na hlavu"-někde mi to teče, ale nevím kde, neumím to najít. technik se rozkecal čím je to nejlepší umýt, jakhledat...No resumé-technickou jsem udělal ,kde to teklo jsem věděl.Když Pak byl čas, vyměnil jsem gufero poloosy a bylo to.Byl to monoblok-společná olečjová náplň jak por motor tak i převodovky. Pro znalé motor typ 150J
To, co jste vyjmenoval jsou zrovna místa, kde to moc nehrozí. Opotřebovávají se hlavně gufera.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.