Nejste přihlášen/a.
Když ti na Favoritu nebo Fabii odpojím kontakt D+ nebo L na kontrolku, tak ti nic nesvítí a alternátor nedobíjí (nebudí se tou kontrolkou). Závada při ulomení či uhnití kontaktu pinu.
Nutně nemusí svítit kontrolka.
Třeba na Fordech při vadném regulátoru svítí, až když je hodnota palubního napětí kolem 11,9V To už nedobíjí dávno . Ale to jsou Fordy. To je kapitola sama pro sebe ohledně dobíjení
...
Dávám bod za špatně zapojené rádio. To je na 90%
Souhlas s dabel, dal bych bod a přidám ještě zkontrolovat rukou/prsty všechny dostupné spoje konektorů(odpojit/připojit) i vodičů, jestli drží pod matičkou či šroubem, hlavně okolo alternátoru, startéru a ukostření na kovových částech auta. Podobný problém (vybití baterky) nastává i při poruše autorádia nebo pokud se někde rozbije mikrospínač a zůstane svítit žárovka např. v zadním "kufru". Potom diagnostika. Teď čtu tvůj další příspěvek a vypadá to na startér-kontakty nebo uhlíky.
Jestli máte ocelový kartáč,tak napřed zkuste na startéru očistit po odpojení baterie všechny postupně odpojené kabely.U fága a myslím že i jinde na startéru budou jen tři.Dělejte to postupně - odpojit/očistit/zapojit.
No a PS: jestli tam máte rádio s kódem,tak ten doufám znáte.Pak sem zas napíšete,že chcete zjistit kód na rádio.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.