Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Chtěl bych se zeptat - jaké jsou rozdíly mezi motorkami Simson a Mustang? Jde mi o kvalitu, spolehlivost, rychlost apod. Vím, že to jsou starší kousky ale tak do čeho je lepší jít. Díky moc
Za mě taky... ale zajímaly by mě rozdíly. Jsou si docela podobné, tak kdyby náhodou někdo věděl
A když porovnám např zmiňovaného pincka s mustangem?
Není to jako kdybych postavil někoho s chřipkou a s angínou vedle sebe, takže je to skoro nastejno?
Pokud jste tuto otázku nemyslel jako fórek, zkusím odpovědět seriózně. Rozdíl je naprosto propastný. Mustang je v podstatě pokračováním řady 555, 05, 20, 21. Tedy motocyklů kostruovaných v 50 letech s minimální inovací motoru. Takže Mustang má mnohem menší výkon motoru, má jen třístupňovou převodovku, má magnetové zapalování s přerušovačem a v neposlední řadě mnohem hůř udělaný rám pocházející právě z historických strojů.
Simson se dovážel ve verzi silniční (měl jsem ji asi deset let) a Enduro. Motor je pružnější, výkonější, karburátor má sytič. Simson má i elektronické zapalování, které krom jiného podstatně zlepšuje startovatelnost stroje. Převodovka je čtyřstupňová, rám je krásně tuhý ( enduro má navíc výztuhy), elektroinstalace je mnohem líp zvládnutá - mj. má Simson brzdové světlo a blinkry a rovněž přední světlo je mnohem výkonější.
Xxxx co myslíš ,že bude lepší ,spolehlivější a rychlejší Trabant (mustang) a nebo Mercedes (Simson)? Každopádně ceny náhradních dílů jsou na "Meďoura" dražší ,ale stejně bych do "Tráboše" nešel.
Jasně, osobně mám simsona ) Ale stojí mi u dědy pár let a já už jezdím v autě... chci si ho teď dovézt.
Jenom jsem chtěl vědět rozdíly mezi těma motorkama. Známej měl totiž možnost si koupit simsona, ale teď najendou dojel s mustangem. Simson by byl jen asi o litr dva dražší /M stál 2000/.
Jendou jsem měl možnost jet na M, no když mi upadlo jedno šlapátko + vyvléklo se lanko plynu takže jsem se ani nerozjel, přešla mě chut
Tak díky moc za informace, to co je nahoře mi stačí bohatě .-))
JInak můj simál je poskládaný asi z 5 motorek ( musím si jen sehnat enduro výfuk abych mohl používat stavitelné pružiny .-) )
Já jsem měl Pincka (Jawa21), kdo měl Mustanga tak byl KING a kdo Simála,tak Bůh. Ten Simson byl o pár tříd dál,čtverka,kultivovanej chod,výkon... On taky stál 6000,- (stejně jako novinka Didaktik Gama ) a Pincek myslím 3500,-
Mustanga jsem měl za 3270,- v roce 1980 (nebo 81?), táta mi půlku přidal za vysvědčení a za úspěšné přijímačky... Simák ještě neexistoval...
V 80tým už jsem měl taky motorku,ale výkon byl závislej na tom,jak rychle šoupu nohama Jo Simál byl až někdy těsně před revolucí. Dělal jsem na něm papíry v 91.
Jsem si jistej,že na S51 jsem si rozbil hubu v r.1983. Mustamg je proti tomu chrchla,tak akorát pro zoufalce a zběratele.
"Promon" velmi vystihl rozdíly! Měl jsem Mustanga, vymazlil jsem si ho tak, že "lítal" přes 70km/h, byla to moje "citová záležitost", moje první motorka, se kterou jsem oficiálně mohl na silnici. Nicméně "magneto" zapalování, neexistence akumulátoru, tříkvaltová převodovka, nepevná kostra, špatné pérování, atd., atd., to byly věčné problémy, dané historickým vývojem Jawáckých "minimotorek", jejichž výroba se konala v bratrském Slovensku. Simson je opravdu trošku jiná kategorie, měl jsem půjčené Enduro, a na to že je to "pitomá" padesátka, tak to umí docela utíkat a oproti Mustošovi se to chová mnohem víc jako "dospělá" motorka... Takže dnes bych volil: Mustanga z citového hlediska a abych se měl v čem vrtat, a k tomu Simáka, abych měl na čem jezdit pro náhradní díly na toho Mustanga...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.