Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ostřikovače

Od: lauramirek odpovědí: 11 změna:
Dobrý den mám fiat stilo 1.9 jtd 85kw 2003 já. Mám stejní problém stěrače fungují ale ostřikovače ne když je chci pustit tak bez zvuku žádná snaha ano vzadu ani ve předu neodstřikavá.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

5x

Motor nejede = pojistka spínač kabeláž přívod/ kostra, konektor motor ostřikovače. Měřit.

Motor jede = ucpanej vstup z nádobky do čerpadla apod. = vyčistit nebo vyměnit.

 

kami123

0x

Slyšíš čerpadlo? Pokud ne , máš voltmetr?

michalverner
Na co voltmetr?Na to stačí zkoušečka.
kami123

Na co zkoušečka? stačí jazyk nebo žárovka.

Vycházím z předpokladu, že je rozumnější a univerzálnější mít voltmetr-multimetr. Ale každý to může mít samozřejmě jinak.

asd1

Žárovková zkoušečka je často lepší. Multimetr bez zátěže ti kabel visící na posledním drátku propípne a odpor taky naměříš dobrý, ale v zátěži se to už chová jinak... Pak s multimetrem musíš měřit úbytky napětí při puštěném spotřebiči atd., kdežto žárovka to ukáže hned...

kami123

To je mi jasné, každý at používá co je mu bližší.

V tomto případě by byl jako zátěž ten motorek, tak je to jedno.

Já dělám vše s MM, jelikož s ním dokážu vyřešit více problémů a zkoušečka je u mne speciální nářadí : ), ale určitě má své výhody, jak popisuješ.

asd1

jj

Jen ten motorek máš na konci drátu, při hledání kam až jde štáva tak bys ho musel přendavat

Úplně přerušený najdeš snadno, vodič kde z lanka zbývá jeden ohnilý dráteček už se hledá hůř.. Bez zátěže se tváří jako dobrý, hlavně tam kde v provozu tečou velký proudy (startér, alternátor apod.)

kami123

Nemusel : )

.

spínač 12V 12V 12V 12V 12V 12V 12V 12V závada 0V 0V 0V závada2 0V 0V 0V 0V 0V Motorek

Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra Kostra

.

Ale ano, zkoušečka je na toto lepší. (já bych ale potřeboval na 12V, na 230V, pískačku a MM stejně k tomu)

často jdou ty přerušní najít i hmatem, někdy je i lepší nic moc nezkoumat a drát vyměnit celý.

BTW Mám nyní dva Fordy a řekl bych že kabeláž řeším čestěji než kdy jindy na jiných autech.

Mám nyní dva Fordy a řekl bych že kabeláž řeším čestěji než kdy jindy na jiných autech.

Už na 3-5 let starém Škoda Yeti jsem viděl prasklé izolace drátů dveří.

Je to všude.

kami123

Je to smutné, když automobilky neumějí použít kvalitní vodiče.

Na dvacet let starém BMW E36 jsem elektriku(dráty) nikdy neřešil a to jsem ho měl celkem dlouho.

asd1

Je to nekvalitní izolace - rychle ztvrdne = zkřehne, zláme se a v tom místě se pak rychle zlomí i drát. U Forda jsem řešil průchodku do kufru, ovšem po 15 letech. Na Škodovkách (rádobykvalitní koncern) to vidim po 5 letech běžně jak průchodky do kurfu tak i do dveří... Na Fiatu kabeláž v pohodě a to jsou taky 15 let starý piksly (několik aut)

= tak super kvalita koncernu je jen reklama a zažitý názor škodofkářů.. Poslední opravdu kvalitní škodovka bylo embéčko. 1000.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]