Nejste přihlášen/a.
co jsem měl v rukách tak ten plechový kryt mělo každé,ale u žádného se skrze aretaci motoru tento nemusel odmontovávat. např u motorů od PSA, je otvor pro zaaretování motoru skrze výměnu rozvodů zezhora za starterem tuším na na aretační přípravek (třeba i vrták ) 8mm.
Jestli máš Fabii s motorem koncepce Felicie AQW, AZF,AME,... tak stačí lehce zmáčknout spojku trámkem zapřít proti sedačce a při zařazené rychlosti řemenici povolit.
Lehce zmáčknutá spojka tlačí do kliky směrem ven k řemenici a nemůže dojít k odpadnutí a protočení axiálního ložiska kliky.
Při výměně rozvodů stejně jde dolů vana, tak si ty podložky (axiální ložiska) skontroluješ, zda mají jazyky do zářezů dolů a nasadíš řemenici, kliku zapřeš o blok přes kus dřevěného trámku, dotáhneš na 120nM tuším a nakonec vanu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.