Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
při opravě mi byla vyměněna řídící jednotka motoru za kus z jiného vozu. Nyní nesouhlasí VIN řídící jednotky s VIN vozidla. Může tento stav působit nějaké problémy při kontole vozidla? Je stav, kdy jsou rozdíly ve VIN kódech na karoserii a v motorové jednotce legální? Nemůže dojít k problémům např. při cestě s vozidlem do zahraničí při nějaké podrobnější kontrole? Jak je na tento stav pohlíženo z hlediska našich zákonů a je někde takováto situace řešena?
Děkuji
Nevím, jak staré máte auto, ale v myslím že každé ŘJ je nahrán vin, který se zjistí připojením na diagnostiku.
Myslím si, že nikdo nebude kontrolovat skutečný vin, a porovnávat ho s vin z ŘJ.
Zajeďte si do autorizovaného servisu, měli by Vám tam umět pomoct.
doplněno 19.04.10 21:14:A běžná, ani nějaká podrobnější, silniční kontrola určitě nebude disponovat diagnostikou...
V ŘJ může být nahrán klidně celý Dallas nebo Včelka Mája a na nějaké kontroly to snad nemůže mít žádný vliv! Nebo sna d máte dojem, že VIN je v každém jednotlivém dílu vozu?
Cyrile ono opravdu u novějších aut je v ŘJ uvedeno o vozu témněř vše. Nicméně na silniční kontrolu ani STK to nemá vliv kontrolovat to nikdo určitě nebude.
Bylo by taky dobré kdyby John Fitzgerald Kennedy uvedl o jaké auto jde. Možná jde o ne uplně nejnověší model kde v jednotce ani VIN není.
Jedná se o Chrysler Voyager, rok výroby 1997. Vzhledem k tomu, že se to už předmětem kontroly stalo, tak hledám informace o tom, jak má být taková situace správně řešena
Zkuste najít někoho, kdo diagnostiku na toto auto má, a zda to lze změnit.
Jinak by Vám asi nezbývalo nic jiného, než návštěva Autorizovaného servisu, a přehrání.
Chrysler= luxus= díra v kapse.
Jestli znáte vin z té řídící jednotky, doporučuji ho prohnat rejstříkem odcizených vozidel, a v případě pozitivního výsledku návštěvu i s tímto potvrzením- pro jistotu, a radši bych jim vysvětlil celou tuto událost- záležitost, měli by to pochopit.
"Ale Mlho, vždyt o tom tady již dobrou půlhodinu hovoříme" . Tazatel ani já se nezabýváme obsahem ŘJ, ale tím zda je vůbec tato jednotka předmětem nějaké běžné silniční kontroly v souvislosti s provozem vozidla, a to NENÍ. Takže celý dotaz je od počátku zbytečný, nacož se snažím upozornit.
V řídící jednotce motoru ano. To, že jednotka není originální a má v sobě VIN jiného vozidla zjistili v autorizovaném servisu při napojení na diagnostiku. Čekal jsem tu reakci od někoho, kdo o těchto věcech něco ví - reakce s hloupou ironií mi k ničemu nejsou
zajímavá otázka, policie v zahraničí nebude připojovat auto na diagnostiku při silniční kontrole, ani policie v ČR, ani technik typu K na STK...kdyby jste si alespon jednou přečetl zákony a vyhlášky vztahující se k identifikátorům, zjistil by jste že VIN je osobní identifikační číslo auta, u každého vozu jedinečné, něco jako vaše rodné číslo, že je vyraženo na výrobním-typovém štítku a minimálně jednou na karoserii...řídící jednotka je náhradní díl, jako světlomet, blatník nebo nárazník...i blbý nárazník má z vnitřní strany na plastu různé značky , podle kterých zjistíte zda se jedná o původní nebo novější díl...řj má v pbě softwarw, jkwrá dio ní nahrajete...a pamět, ve které něco uchováte...pamět lze přepsat...To Vám mohl sdělit odborník, který Vám namontoval ŘJ původně z jiného auta s jiným VIN...asi jste mu zaplatil za informace a práci málo...
v motorové jednotce není žádný identifikátor, pokud si nepletete VIN s označením typu motoru, na motorové jednotce typ motoru bývá uveden na štítku která je na motoru, nebo je značeno jen ražbou atd...VIN pro celé vozidlo je 17-místní kombinace znaků a čísel, značení typu motoru může míz označení například "AGR"...nebyl s řídící jednotkou vyměněn celý motor...?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.