Nejste přihlášen/a.
Přesně tenhle problém teď řeším.
Pokud máte někoho,kdo to udělá opravdu poctivě a nevezme od Vás jen peníze a spodek ani neumeje a zastříká vám nějakým černidlem i hlínu a rez..
Tak,pokud máte někoho poctivého,co si s tím vyhraje,tak bych do toho šel.Za předpokladu,že už to nemáte ze spoda hodně načatý.
Přesně tak.Na internetu jsem si takové firmy našel,které to dělají takovým způsobem jak píšete.
Je to opravdu radost číst,jak tam píšou,že auto nejdříve hezky od spoda umejou,odstrojí.Odstraní důkladně korozi,natřou speciální barvou a to několikrát,nastříkají samotným ochranným nátěrem,složí.
Dutiny poctivě a na všech místech tlakove vystříkají voskem..no nádhera...jenže...ta cena no.
Pokud teda pominu,že ta firma je v mém případě třeba na druhém konci republiky..
Takže vždycky "zamáčknu slzu" a pod auto se radši ani už nedívám.A beru to tak,že je to staré auto a musím jezdit v zimě a prostě jak boty,až se zničí,tak se zničí no...Ale ta představa,že bude auto ve spod krásně chráněné a vydrží a nezrezne je prostě moc lákavá.
Protože si vzpomínám,že kdysi jsem si to nechal dělat na 15 let starém Fiatu Punto .Stálo to tehdy 4500...Vypadalo to ze spoda udělané hezky,fakt jsem si myslel,že jsem to vyhrál..ale...pak to zřejmně dostalo nějaký spád,že za tři roky to auto tak ze spod schnilo,že už to neprošlo STK.Úplně díry v prazích..
Jestli to stálo 4500 Kč a předtím už tam byla nějaká koroze, tak se vůbec nedivím, že to pak za 3 roky shnilo. Za takovou částku to většina "servisů"maximálně umyje, odmastí a nastříká "černidlem", takže pod tím rez vesele pokračuje dál a není to vidět, dokud tam není díra. Totéž se stane, pokud nátěr praskne, dostane se pod něj vlhkost (nebo rovnou i sůl) a pod ním není dostatečně kvalitní základ:
před 8 lety jsem natíral podvozek Felicie, gumou, teda nic extra. Myslel jsem, že to pod tou gumou začne hnít. A ono ne, je to v pohodě, ta guma to sice uzavřela, ale nehnije to pod tím. Asi ten původní nátěr nebyl poškozenej.
Má felda je míň zrezlá než kdejaký bmw nebo mercedes té doby
Záleží, jak se to poctivě udělá. Navíc Feldy už z fabriky měli ty UBS nátěry normálně. Spíše absence plastového nadkolí, solení v zimě a žádný vosk v dutinách (jen vývozní kusy a auta z vrchlabí a kvasin ke konci výroby měli vyvoskované dveře 2000 - 2001).
Na BMW se korozí vytrhávali zadní nápravnice. To jsem u Feldy ani u nejshnilejší nikdy neviděl (a že jich vídám na vrakáčích za tu svou dobu mraky).
ano, u bmw se fakt vytrhávali ty nápravnice-nárpavy. Nejen u BMW, mnoha vozům i nápravnice shnily, dost nebezpečná závada.
Německý auta nerezla víc než Feldy. Ale tak hlavnět že se udělala kampaň proti Feldám a favoritům, aby ovečky kupovaly auta hlavně z koncernu. Kdo by stál o snadno opravitelná auta, že...nedostatkem je nízká pevnost karoserie to je pravda, ale Feldy s airbagem v pohodě, sám jsem v ní absolvoval čelní náraz
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.