Nejste přihlášen/a.
Osobně bych srazil/zkosil/zbrousil pouze ten "schod" v části válce s menším průměrem 14mm (ty píšeš hlavy-hlava je to, co zakrývá nahoře válec a je v něm zapalovací svíčka), aby na něj směs vzduchu a benzínu nenarážela a zrychlil se tak nepatrně průtok směsi. To samé v části u výfuku, pokud je tam nějaký "schod". Ostatní úpravy s karburací můžou zkracovat životnost klikovky, ojnice, ložisek, zanášet svíčku+výfuk, snížit výkon. Kupuj do staré Babety pouze benzín bez Biosložek, ty Biosložky hůř hoří a ucpávají po čase systém motoru, výfuku i karburaci, obvzlášt když delší dobu nejezdíš, trpí karburátor.
vzhledem k tomu ze babeta vyrabela ruzne typy povazuji otazku za hloupou
idealnni je u starsich typu pouzit ojnici s jehlovym loziskem, to B207 a 228 nemaji...pouzit valec s 6 propoustecimi kanaly, myslim ze seriove je mela babeta sting s nakopavackou...vcetne montaze vhodne hlavy, u 1-rychlostni z modelu 210 bez dekompresoru, chcipani vyresit kolebkovy vypinacem ktery se namontuje na plastovy "chodnik"...zkratovacim chcipakum nefandim...vymenit loziska, koleno vyfuku zkratit aby v tlumici bylo maximalne 6-7 cm trubky, karbec dellorto...vic se udelat neda, resp. nebude to mit vliv na vykon...laboracce se sekundarnim prevodem nenese zadna vyrazne vysledky pokud se podari vykon zvysit ůlze nahradit hnaci ozubene kolecko o jeden zub vetsim ...u jednodrychlostni to zvedne maximalku o 3 - 4 km
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.