Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Š.octavia 1 nelze řadit

Od: bodo* odpovědí: 6 změna:

Zdravím.Pučil jsem to a vrátili se,že tam nejdou kvaltyDobře,má to 300 000,asi se prošlápl válec.Pro jistotu sem vymněnil obaNeřadíNo nevadí Jsem z oboru a spojek jsem nadělal hodně.Almara ven blablablaNašel jsem prasklej střed přítlačného plechu, co ovládá centrální pružinuDal jsem nový ,novou lamelu,lehce přebrosil plochy ašup stím zpátzky.Vymněnil spojkový ložisko,je to model s výčkem.a tady mně zarazila jedna věcTo sp. ložisko jde dost hluboko Dělá to dojem,jako že ta tlačná tyč je krátká,ale to je blbost:Znovu jsem to několikrát odvzdušnil a nic.Kvalty tam prostě nejdouJe to spojený na pevno a já nevím proč.Prosím o konzultaci. předem děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

nestalo se ti náhodou tohle?

club-opel.cz/...

12.08.21 16:58

dobrý tip

 

bodo*

Ne tady to není Prasklina žádná a opotřebení minimální.To sp. ložisko je hodně hluboko v převodovce a ta klička už na něj nedosáhne.Mně se to tak jeví.A pedál nespad ,normálně válec ovládá.

 


0x

Já měl u přítlačného talíře spojky vydřené od protáčejícího se spojkového ložiska ty pružinové ocelové "packy", do kterých ložisko tlačí když je pedál spojky sešlápnutý. Protože mi spojka blbě vypínala.

Můj problém byl ve zpuchřelé hadičce, která byla ucpaná. Tato zpuchřelá pryž se v hadičce někdy promění na něco jako KOULI či podobný patvar a v hadičce působí jako VENTIL. \Tudíž někdy může působit i jen jako jednocetný ventil-kapalina jde směrem ke spojkovému ložisku, zpět se nevrací a jak se pumpuje spojkovým pedálem, tak se vytváří u spojkového ložiska nadměrný tlak(může prasknout péro na přítlačáku, nebo je ložisko stále v "záběru" a obrušuje střed přítlačáku.)

Pak zase se ta pryžová "zátka" v hadičce trochu pohne a zase se tlak u spojkového ložiska uvolní-je to spojeno NATVRDO-klikovka a převodovka. Přičemž se ten špunt ze zpuchřelé pryže teď může jevit jako nepropustná zátka z obou stran. Někdy to tak zpuchří, že se hadička v oslabeném místě nafukuje-dělá se boule, různě se nadměrným nafouknutím zmenšuje síla hadičky a perforuje se. Hadička může mít i dírku a touu nasávat vzduch.

Chce to pomocníka, co se bude dívat, jestli se někde při šlapání na spojkový pedál někde nebude hadička nafukovat. Ale pozor, nemusí to být vidět. Někdy dokonce i po odpojení hadičky od spojky se šlapáním na pedál zdály hadičky průchodné-kapalina vystřikovala, ale po zapojení do ložiska se to zase pak kousalo.

Jinak jestli jsou původní hydraulické hadice, tak stejně beztak povyměňovat.

bodo*

Moc díky všem za pomoc.Problém stále trvá.Ještě povymněnuju všechno okolo a uvidím.Už jsem v důchodu,ale tohle se mi ještě nestalo.Sám předsebou jsem za blbce.Opatrujte se.

bodo*

Kdyby náhodou něco,tak to tu pořád kontroluju

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]