Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatně vyměněná chladici kapalina

Od: chladny odpovědí: 8 změna:

Cau, v breznu jsem menil chladící kapalinu a neuvědomil jsem si, že bych tam měl lít asi 70 stupnu horkou vodu..lil jsem tam normálně z kohoutku 30 stupnovou vodu nehlídal jsem to. Udělal jsem takto 4x proplach a pokaždé jsem to v motoru nechal 20 minut a projel jsem okolo bloku párkrát. Hodil jsem tam ještě čistič chladičů.
Po týdnu byla expanzka mírně špinavá a teď po 5 měsících je zase černá od oleje nebo že by něco zbylo v chladícícm okruhu možná jo. Nebo pouští olejové čerpadlo či zase špatné těsnění které bylo měněno před 40ti tisíci km v 50ti k km. Dobrá fábie.
Co myslíte, poznal bych to za tu dobu jestli nějak praskla hlava tou studenou vodou? Říci se to asi nedá to chápu. Trhlinka může být uvnitř.
Co se může stát nejhoršího? Kde lze najít tyhle trhlinky k vůli studené vodě? přímo v hlavě motoru? kde ještě. Díky .)


doplněno 08.08.21 23:07:

Nehleděl jsem ani na odvzdušnění. Nevím kolik se tam toho vlezlo, lil jsem to z kýblu kde bylo třeba 2-3 nebo 4 litry a nalil jsem to na rysku expanzky vždy do horkého motoru.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petrovic

3x

Pokud bys tou chladnou vodou mel poskodit hlavu, praskla by ti hned. Ne az ted za 5 mesicu ze se znova voda spini. Takze... prace provedena na pikacu. Nekdo odbyl predchozi opravu tesneni pod hlavou. Nic jineho v tom nehledej.

chladny

Mozna ta voda měla i 50stupnu :D. Bojím se jen toho neodvzdusneni. Dělal jsem to tak že jsem vzdy nalil vodu ohral 15min a pak cekal 15-20 min a vylil a nalil novou a zase takto 4x po sobe. Celkově to trvalo 3h

 


0x
Ahoj,
To vypadá na těsnění pod hlavou. Identifikace také je, že když dojedeš s autem a otevřeš opatrně nádobku na chladiči kapalinu, tak půjdou bublinky, jak se tam dostává vzduch. Měla by ti obývat kapalina.

 


0x

v 50 ti tisíci najetých km bylo měněné těsnění? Čím ho přetěsňovali, jakou metodou? Jestli jsou ty dosedací plochy vůbec v pohodě. Přišlo se na příčinu toho, proč se musel motor přetěsňovat?

chladny

Bohuzel to uz se asi nedozvim, je tam temac tesneni. Na broušení asi nebyla hlava, takže v budoucnu půjde, i kdyby to nebylo špatné těsnění tak chci pro radost ho vyměnit i se šrouby a vším ostatním. Hlavu kompletně změřit umýt. nové vložky kroužky atd

petrovic

Muzu vedet, o jakem aute to vubec je rec?

chladny

Fabia 1.4mpi aqw 50kw

asd1

Preventivně do toho vrtat je kokotina.. Pokud má příznaky vadnýho těsnění hlavy tak přetěsnit, zkontrolovat místo netěsnosti (trhlinky v hlavě apod.) hlava se rovná jen pokud je křivá (měří se rovinnost).. Těsnění zásadně Victor Reinz.

A pokud si to jeden nedělá sám tak je výhodnější vzít celý jiný auto a tohle střelit hejlovi přes áčka...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]