Nejste přihlášen/a.
Horni ulozeni tlumice. Kdyz tocis volantem, tak se pruzina netoci v ulozeni, ale krouti se. A tim, jak se krouti a tre se po tom jejim osazeni na tlumici, tak to dela ten zvuk. Resit pokud mozno ihned, nebo ji prekroutis, praskne a jeste ti rozreze jeji ulomena cast pneumatiku.
Zdravím,
prosím, přišel jste na to, čím to bylo? Mám stejný problém po výměně alternátoru a řemenů 4PK773 a 4PK870 u Hyunday Getz 1,1. Začalo dělat až po výměně...
Také ostré zapískání při plném rejdu při parkování nebo vyjíždění z parkovacího místa.
Budu vděčná za každou radu.
Děkuji,
Radka
Zaměř se na nový řemen a napínáky.. Jak tam je servořízení? Hydraulika poháněná řemenem v krajní poloze může potřebovat víc síly a řemen na řemenici čerpadla servořízení začne klouzat, to může být to pískání.. Podobně i el. servo může mít v krajní poloze větší odběr = víc to zatíží aleternátor a řemen klouzne = zapíská...
Kromě málo napnutýho řemenu to může dělat nový řemen na starý ojetý řemenici.. Pokud tam je napínák řemenu a neměnil se, tak může být "zamrzlej" a nenapíná jak má, nový delší (např. o pár milimetrů) řemen je pak volný...
Zdravím,
abych řekla pravdu, netuším, jestli tam je servo... A asi to nepoznám.
Měla jsem v servisu po opětovném zásahu asistence kvůli nedobíjení mi doporučili opravu alternátoru.
Alternátor prý opravit nešel, tak jsem musela pořídit nový a s ním tam dal opravář i výše zmíněné řemeny.
Po mém telefonátu řekl, že mám přijet, ale raději bych věděla, čím to je.
Opravář nebyl příliš ochotný...
Děkuji,
Radka
Na místě kolama jde točit lehce.. Podle katalogu tam servo je, hydraulický, ale ne ve všech verzích...
Servis něco zmršil, zaměř se na řemen a jeho napnutí tj. napínák, správný rozměr řemenu (délka šířka počet žeber) pak opotřebení řemenic hlavně ta na servočerpadle.. Servis má obvykle snahu reklamaci zamítnout a svést to na jiný problém který je třeba opravit za další prachy
Mmch. alternátor obvykle opravit jde za pár stovek, nejčastěji na něm odchází regulátor napětí nebo diodový blok (usměrňovač).. Celý nový repasovaný kolem 2,5k, funglovka 3-4k, a obecně výměna jednoduchá (až na exotický auta kde taháš ježka z klece a rozmontuješ půl auta..
Na tyhle věci je dobrý ptát se předem, umí to ušetřit dost peněz, 90% servisů chce snadný prachy a ženská v nouzi je ideální kořist...
No, já dala i s řemeny 5800 Kč, ale původní verze byla 7200...
Prý to rozebral, celé špatně a nabídl opravu za 7200... Prý nejsou díly na starý alternátor, tak jen nový. Když jsem odmítla, tak našel levnější za cca 5800 Kč včetně práce.
Máš pravdu, snadná kořist...
Díky moc, už snad budu vědět, co mu říct.
Sama to určitě nedám..
Radka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.