Nejste přihlášen/a.
Opička chce i banány, takže jestli máš 50k tak hledej auto za 30 a dvacku si nech na základní servis a opravy..
Ujasni si co chceš - do práce přeskákat město nebo jet 50km po dálnici je dost rozdíl.
A obecně levný auto hledej mezi značkama na F (Ferrari Ford a fšichni francouzi) - dost jich je nedoceněných a minimálně stejně dobrých jako předražený koncern..
Řazení z připojováku - to je spíš o umění řídit než o výkonu auta (i když silnější je samozřejmě výhoda). Ovšem silný auto v rukách nezkušenýho řidiče je o hubu. A zkušenosti pokud nezávodíš od mala získáš po X desítkách tisíc km, resp. i po milionu km snadno potkáš něco nového co tě překvapí.
Souhlas.
Teď je situace se starými benziny mizerná. Větší motory nad 1.8 nejsou díky mánii s katy anebo jsou to překopávky na LPG...
Pokud jde o naftu, tak bych se vůbec nebál 1.5 a 1.9 DCI, 2.0 HDI , v menším autě i ta 1.6 HDI/ TDCI a já mám osobně dobrý zkušenosti s 1.8 TDCI a fordim 2.0 a 2.2 TDCI...JTD taky fungují skvěle
Z renaulta je třeba fajn Laguna 2. Skoro nerezne, super výbava, příjemný svezení . Díly jsou, karty už nejsou takovej průser.
PSA taky odolnější vůči korozi, pohodlí a dobrý spolehlivý HDI nebo jednoduchý benzíny
Fiat proč ne. Cokoliv z jejich koncernu
Ten Renault Laguna 2 mi docela sednul, velmi pohodlné sedačky. Auto, se kterým se dá jezdit delší trasy. Podceňované auto, velmi tuhá karoserie. 3 roky zpět, zachovalý kus už za 30 tisíc, jen vrchní lak byl sloupaný, po korozi ani tuk, ne jako GOLF 6, co jsou načnutý
Fiatů jsem potkal docela dost a palubka nelepila ani se neloupala na žádným.. Tak jestli to nebylo spíš umytí acetonem apod.?
poškozování plastů v interiéru skutečně způsobují různé přípravky, třeba i ty, co jsou určeny na plasty nárazníků nebo pneumatiky
V této cenové relaci jde spíše jen varovat před některými kusy.
Takže:
- Neberte HTP (hovno to pojede, ničí se motory bez vlivu na nájezd)
- Vyhněte se plynu - i kdyby to někdo servisoval, plyn znamená pravidelné roční prohlídky STK, plyn motor rozežírá zevnitř a i následná jízda na benzín je pak s potížemi.
- Při cestách na nastartování pod 10 km nebrat naftu - než se zahřeje, jste v práci a nedobije to akumulátor.
- Vyhnul bych se i autu s tažným - vyšší pravděpodobnost brzké výměny spojky, zvláště dvouhmotá je pak pálka.
- Čím více výbavy, tím větší pravděpodobnost, že něco nepojede, brzy se pokazí -tj. náklady.
- Zamyslete se nad možnostmi parkování - pěkné auto bez garáže, s parkováním venku nebo na veřejném parkovišti znamená riziko krádeže na ND.
- Také bych doporučil vyhnout se koncernu. Předražené kusy jsou někdy levné jen kvůli stavu "do šrotu".
A pokud bych měl něco doporučit:
Ford fiesta 1242ccm 55kW (bacha na panel větráků - topení, rád se kazil a třeba furt topí nebo nejde klima... ověřit)
Peugeot 206 1400ccm 55kW
citroen xsara 1400ccm 55kW /pozor na zadní nápravu do áčka - servis je do 10tis a vydrží nad 100tis km, ale je to častá vada před prodejem
Nesouhlas s tím plynem, plynových aut jsem už pár měl a nic se zevnitř nerozežíralo. A pokud je to CNG tak je to vrcholně ekologické.
Nesouhlas s naftou-jezdil jsem naftou 2 km do práce 2km zpět a vůbec se nemusela baerie dobíjet!Za celé dva roky.Na dvoulitru HDi koupeném s čerstvou TK za cenu šrotu!A nejen s tou!
Před lety jsem koupil z Itálie dovezené Picasso, samozřejmě na plyn. Strašně jsem si to auto oblíbil, podle mne geniálně vymyšlené auto. Pohodlné, spousta odkládacích prostorů (to mi teď moc chybí). Projel jsem s tím Pobaltí, Srbsko, Bělorusko, kus Ukrajiny a kdo ví co ještě. Kdyby si přítelkyně nepostavila hlavu, že chce víc prostoru na zavazadla, tak s tím jezdím stále. A to se mi zpočátku známí smáli, že kupuju auto od žabožroutů.
Je to vase prve auto, pri tej cene ho budete skor ci neskor menit. Je uplne jedno ake, hlavne nech sa vam paci a pri skusobnej jazde ma pozadovanu akceleraciu. Hlavne je zohnat si veci znaleho pomocnika na obhliadku, aby vas nenapalil niekto ako AAA alebo opaleny priekupnik. Pozor na skryte vady / utajenu nehodu / nedavne zaplavy a vytopene auto.
Doporučím fiata punto 1,2 8v . Jednoduché auto s levnými náhr. díly . Motor uplně blbuvzdorný , když praskne řemen nepotkaj se ventili .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.