Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi TT - - za jízdy škube - -

Od: rhadley® odpovědí: 8 změna:
Zdravím borci, mám takový problém s moji Audi TT 132kw .. r.v: 2000 .. Když auto nastartuji tak na volnoběh strašně padají otáčky a jak kdyby auto chtělo chcipnout .. za jizdy pri pridani plynu strasne skube jak kdyby se dusilo .. VAG mi napsal válec 1 sonda 2 .. Tak jsem vyměnil svíčky a furt to dělalo .. tak, ze objednam cívku na ten válec 1 a auto furt škube .. VAG mi ted nehlasi zadnou chybu .. Nevite nekdo po cem jit? Děkuji moc za rady. Uz jsem z toho nestastnej.

youtu.be/...

trim.15C395C9-D41A-4685-8069-36CA5C69DA04.MOV2.79 MB

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dominik007*

0x
Mám stejný problém u VW golf IV 1.6 16v AZD, nejdříve nešel přes 4000ot/min a teď nechce jít ani přes 2000ot/min vyměněno: svíčky, filtry, vyčištěny vstřikovače, vyměněn regulátor tlaku a pořád nic, ještě zkusím vyměnit snímač množství nasávaného vzduchu ale jinak nevím co s tím diagnostika mi taky nic neukazuje.

Tak na 50% bych to viděl na tu váhu vzduchu...

dominik007*
Myslíte, že by to mohlo dělat až takový bordel?

 

zname

0x

lambda sonda, katalyzatory

 

xenofob

0x

když si koupíte diagnostiku za pětikolo z aukra, nedivte se, ne nedokážete vyčíst skutečnou závadu a vyměníte půl auta...zajel bych do autotukas praha tam byl machr diagnostik...profík sice stojí nějaký litr ale ušetří vám další tisíce které ve své neznalosti utrácíte za další a další komponety které jsou ve skutečnosti dobré...vrcholem odbornosti je řešit závadu korespondenčně v poradně...

VCDS je vpohodě na úrovni. Spíš s tím neumí. Není to jen o paměti závad, ale o čtení hodnot a případně kouknout do VISu.

 


0x

Ona totiž diagnostika není všemocná... Ale od něčeho se odpíchnout člověk musí. Diagnostika pozná jen stav co má naprogramovaný a definovaný, ale stále je až moc kombinací co diagnostika nepozná... Pak je to o měření , porovnávání parametrů a hlavně o přemýšlení okolo poruchy... Jsou závady co neumí vyřešit ani značkový servis či výrobce... V každém případě složitost elektroniky a řídících obvodů ve spolupráci s mechanickými díly je tak veliká tak, že to vyřešit není žádná legrace... Jen neznalec a laik si vždy myslí, že mu diagnostka ukáže vše a že vše je jednoduché... Chce se to vyznat ve funkci motoru a i chování akčních členů... Ale nezávidím..

Jinak: teoreticky válec 1 , sonda 2 by měla být lambda za katalyzátorem..

Třeba taková váha vzduchu co je úchýlená a není přerušená to může klidně být, nebot nepozná skutečné množství vzduchu co jde do motoru... Zkusit tlak paliva...

Tu lamdu bych asi ani neviděl jako příčinu, ale jako důsledek špatné funkce motoru...

Zkontroluj si hlavně kvalitu paliva, pokud bude v benzínu nějaká voda, tak se to taky hezky nechová... Buď načerpaná z benzinky, nebo mrkni zda se ti voda neztrácí z chladícího systému...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]