Nejste přihlášen/a.
trim.15C395C9-D41A-4685-8069-36CA5C69DA04.MOV | 2.79 MB |
když si koupíte diagnostiku za pětikolo z aukra, nedivte se, ne nedokážete vyčíst skutečnou závadu a vyměníte půl auta...zajel bych do autotukas praha tam byl machr diagnostik...profík sice stojí nějaký litr ale ušetří vám další tisíce které ve své neznalosti utrácíte za další a další komponety které jsou ve skutečnosti dobré...vrcholem odbornosti je řešit závadu korespondenčně v poradně...
Ona totiž diagnostika není všemocná... Ale od něčeho se odpíchnout člověk musí. Diagnostika pozná jen stav co má naprogramovaný a definovaný, ale stále je až moc kombinací co diagnostika nepozná... Pak je to o měření , porovnávání parametrů a hlavně o přemýšlení okolo poruchy... Jsou závady co neumí vyřešit ani značkový servis či výrobce... V každém případě složitost elektroniky a řídících obvodů ve spolupráci s mechanickými díly je tak veliká tak, že to vyřešit není žádná legrace... Jen neznalec a laik si vždy myslí, že mu diagnostka ukáže vše a že vše je jednoduché... Chce se to vyznat ve funkci motoru a i chování akčních členů... Ale nezávidím..
Jinak: teoreticky válec 1 , sonda 2 by měla být lambda za katalyzátorem..
Třeba taková váha vzduchu co je úchýlená a není přerušená to může klidně být, nebot nepozná skutečné množství vzduchu co jde do motoru... Zkusit tlak paliva...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.