Nejste přihlášen/a.
Zdarec,
na fábce 1.4 mám origo palivák zapojený takto: Modrá hadička uprostřed a na tom externí regulátor paliva, černý na kraji a další černý na druhé straně filtru samozřejmě. Podle manuálu černá hadička vede do středu filtru a modrá na kraji filtru.
Takže bych se asi měl řídit návodem který je u konkrétního neorigo filtru značky mann,bosch atp.
Jaký na to máte názor? Protože jsem tuto věc dohledal zde na poradně, že se někdo ptal a hadičky se prý nemají přehazovat. Ale na škoda fóru jsem viděl návod, že se to zase přehodit má pokud předtím byl origo filtr.
V dílenské příručce se píše, že pro palivové filtry s integrovaným regulátorem by měli být zapojeny takto: přívodní černá uprostřed a modrá zpáteční na kraji filtru. Takže jak je to správně?
Zde to mění taky modrej na střed.
Z logiky věci bych dal přívod na venkovní vnější stranu, protože bordel se zachytává na vnějším obalu vložky filtračního papíru a čisté palivo odchází na druhém konci středem vložky.
Necpal bych špinavé palivo nejprve membránou ventilu, ale záleží na výrobci, jak to provedl a jak to předepisuje výrobce auta v DP.
Těžko říct. Já montoval vždy origo s vytahovacím ventilem.
Dobře díky. Tak pokud to má vydržet 50-60k km tak rovnou origo skoda-dily.cz/... . Teď už ty origo dělaj nerozebíratelné asi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.