Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kvalita dílů, fake

Od: kvalitka odpovědí: 32 změna:
Zdravím, v servisech mi říkají, že moc nechtějí pracovat s díly co jim donesu. Kupuji podle me z kvalitních webu pema autodily. Jaký na to máte názor? Zrovna jsem objednal palivovy filtr a kosti stabiku. Je lepší si to nechat od něj? Jelikož mi to tak dá bez záruky. Snažím se kupovat co nejlepší, nejdražší. Mann značka filtru. Nidky nebyl problém. Ale pry se mu to už stalo. Že to byl origo díl převlečenej za fake Čína

 

 

32 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Názor jednoznačný, pokud si díl koupí sami , můžou si dovolit záruku. Pokud nekoupí, nemají na něm žádný rabat . Proč by měli dávat např. váš olej když můžou dát sudový a přirazit si 100,- na litr?

Osobně se mnou můj mechanik u každé větší opravy konzultuje jestli nový originál, druhovýrobu nebo vrakoviště, případně jestli mu daný díl dodám nebo to má řešit on. Zezačátku s tím měl trochu problémy, ale zvykl si

Tak zrovna já svému mechanikovi ve výběru dílů věřím i bez konzultace se mnou!Protož je jeden z asi 5 specialistů na dané modely v celé ČR.Např. zrovna při výměně rozvodů po koupi auta současně i měnil olej-stejná cena za kolik jsem koupil na první výměnu -proplach já.takže není co řešit.

To tazatel-osobně preferuji značku dílů jež dává výrobce v prvovýrobě. a taky na zkušenostech lidí s tou kterou zn dílů, jake je zde na škodovky třeba kolega Gumidek mají dobré zkušenosti a ví která je dobrá...Ale to se pohybuji na jiných fórech !

 


3x

Pohled z druhé strany - objednám auto na servis, zákazník si přiveze díly...přiveze mi opravdu všechny? Přiveze mi díly které budou pasovat? Jak se bude připadně řešit reklamace? Zákazník skočí do auta a pojede to ten den operativně řešit? Co když zákazníkům díl odejde? Jak s reklamací? Je to vina dílu, nebo moje, kdo ty tahanice a čas zaplatí? Plus tedy samozřejmě marže, také si všimněte že si většina servisu pak přirazí na práci.

asd1

Reklamace jsou jednoduchý - vadný díl jde za obchodem, vadná práce za servisem. Zas takový problém určit čim to bylo to není.. Ložisko vrnící po 10kkm beztak nevyreklamuješ ani když díl byl ze servisu. Akorát ti navrhne že podruhý to udělá "za hezký voči" takže jen za 300 na hodinu

@asd1

za těch 300Kč na hodinu se na tebe mechanik ani nepodívá, jen si odplivne na zem a pousměje. Nebo tě ještě zmrdá za to, že si vjel do díry a znevažuješ jeho práci

řešíme s příbuznými cenu tlumičů, on naúčtoval 4 tisíce za KYB, přičemž maloobchodka je 999 s DPH. Ale prý to nechal se slevou

proto jsem se ptal i na tu geometrii, jestli je třeba, když už takhle jebe s dílama

asd1

Jakože za kus? Dobrej oddíl

Geo co si pamatuju ti vyúčtoval, tak se předpokládá že jí i dělal... Ovšem důvěřuj ale prověřuj, změřit si to sám s laser. vodováhou a latí neni nic složitýho a zabere to 5 minut (odkaz na popis jsem ti dával..)

Ano díl rozsypaný po pár tisících km - všechno řešili "to je silnicema" i autorizák čepy řízení po 5kkm, tyčky stabíku po 8kkm atd. atd. Přitom jiný vydrželi 100kkm v pohodě... Nemuseli by z lidí aspoň dělat voly..

@asd1

naúčtoval jim 2000Kč za 1kus, přitom v eshopu "motora" ale i jiných je maloobchodka s DPH 999Kč. A to jim dal" slevu" ze známosti.

 


3x
Mechanik co je slušnej a je to jeho obživa zpravidla ty vychcánky co si koupí dily na netu rovnou vypráská ven. A když už, tak přirazí na ceně. Když si koupíš díl, tak si ho namontuj... Do restaurace si taky nedoneseš maso z Kauflandu at ti ho opečou... Nebo ano?
Mnoho mechaniků má samozřejmě rabat z dílů tak jako všichni co něco prodávají a třeba taky musí za to plnit obrat...
Záleží jaký je kdo ranař... Podle toho musíte zvolit i mechanika, né každý je zločinec, ale zadarmo či za hodinovou sumu Vašeho platu to taky nikdo dělat nebude... A skočte do značkového servisu... Palba za všechno a až na výjimku úroveň servisu servisu...
Jinak dnes se již potácí kvalita originálních a i značkových dílech dost hodně, tak natož těch neznačkových...
Kdo pracuje v automotive a i průmyslu tak ví jak je to dnes s kvalitou všeho...
Někde chybï tfeba i zavity atd...

@hiawata

souhlas, aby měl automechanik i NĚCO za díly, já bych mu zaplatil i 700 Kč za hodinu a kdyby si přihodil i těch 25% na dílech z částky pro maloobchod s DPH, NEZLOBIL BYCH SE. Ale jako když týpek napočítá dvojnásobek za tlumiče, než za jaké je koupí běžný člověk-maloobchodní cena, tak to fakt ne

Proč by týpkovi nemělo stačit 700 Kč na hodinu, když dělá jen sám a sám na sebe? A dnes už vím, že dílna nestojí miliony...

Co jsem viděl , tak většina týpků ani nemá tu slušnost k zákazníkovi si koupit kvalitní originál diagnostiku. Pak ti týpek řekne "mě teď zlobí diagnostika" a dyž na to mrkneš a vošmatáš v ruce, tak vidíš, a cítíš v ruce, že to není ani originál Delphi, co je dobře zpracovaná, má hliníkovou perforovanou část, kvalitní kabel co je výměnný , ale čínská kopie za 2 litry z bazoše. Dobytkové ti strkaj do řídící jednotky krám, co nemá atest, kvalitu, do řídící jednotky, která má některé obvody poměrně citlivé.

 


2x

To, že servis chce pracovat s vlastními díly, je zcela pochopitelné. Na namontovaný díl přebírají záruku a ještě mají od svých dodavatelů značné rabaty. Neexistuje žádná firma, která by takovýto běžný spotřební materiál vyráběla vadně. Často se vyrábí v jedné továrně na světě a dodává pod různými značkami.

 


2x

Kdyz chces do pokoje policku, tak co ve skutecnosti chces?

Vrtacku, hmozdenky, skoby... a nebo chces proste vysici policku?

Tedy proc se do servisu tahat s nahradnimy dily? To co od servisu chci, je spravene auto za dohodnutou cenu. Jak to udelaji je jejich vec. Ne moje.

asd1

Zákazník: "Potřebuju přidělat poličku, hmoždiny mám Fischer, vruty nerez A2, za kolik to přiděláte?"

Řemeslník: "Dělám jedině ze svýho materiálu, hmoždiny i vruty jsou 50,- za kus. Buď bereš nebo si to pověs sám."

Takhle nějak to funguje...

@axus

Tohle téma je věc, ve které s @asd1 souhlasím, uvědom si,

ty jsi muž a máš asi i nějaký rozhled o náhradních dílech, je ale spousta ženských, nebo obecně lidí, co se v tom nepohybujou, co v tom neumí chodit, nedokáží stanovit cenu opravy, dílů.

Už tak je často toho času málo a ještě aby každý, kdo vlastní auto trávil hodiny u počítače a materiálů jak se co na autě dělá(aby mohl odhadnout čas opravy), kde získat přehled o dílech.

Díváš se na to jen ze svého pohledu.

Bobane.

Ale vzdyt ted si presne popsal to o cem pisu.

Zakaznik si koupi auto. Auto zacne spatne brzdit. Tak da auto do servisu. Pokud mu predem odhadnuta cena za opravu prijde prijatelna, tak se na oprave domluvi. Dostane zpet servisovane auto. Zaplati a jezdi dal.

Nezajima se, co a jak servis spravil, ale to co ho zajima je, ze to auta zase brzdi jak ma za cenu, na jake se domluvil.

Neprobira se hodiny internetem, aby zjistoval proc to nebrzdi, pak aby zjistoval co je potreba pro to, aby to zase brzdilo, natoz aby nakonec jeste shanel dily a ty vezl do servisu a pritom nevedel, zda ma vse co potrebuje a jestli vubec ma to co potrebuje.

Zkratka je to zakaznik, ktery chce hotovou povesenou policku, ne zakaznik, ktery chce vrtat diry do zdi.

 


2x

Já tomu vůbec nerozumím, ale je snad normání netahat do autoservisu nějaké náhradní díly kdovíodkud. To je jakoby do kadeřnictví přišla baba s barvou na vlasy na 50 korun, aby ušetřila a nenechala to vše na kadeřníkovi. To s tou barvou je trapas jak sviňa. S těmi náhradními díly je to podobné - pokud si neumíte spravit sám auto, tak nedělejte raději ostudu.

kvalitka

Chápu to, ale vtip je v tom, že beru ty nejlepší díly :D, dokonce jsem chtěl i originální, ale v servisu řekl, že proč originál že ty novější druhovyroby jsou mnohdy kvalitnější. To chápu, proč by ne, ale v autorizaku mi daj zase origo tak nevím. Na tohle auto to není drahý. Minule byla špatná domluva, chtěl jsem palivak mann a měli jen bosch a já jsem v tomto tvrdohlavej, chci mann. Ale vím, že bosch je na tom úplně stejně bude plnit stejnou funkci jen jsem chtěl mann prostě.
Asi to chce najít servisáka se kterým se domluvím.. Co si budem jde jen o peníze a pokud se budem se servismanem znát a ví, že beru díly od skoda dily nebo pema tak si myslím, že ok. A ještě mu dám navíc něco do kapsy. Já jsem typ člověka co by rád našel dobrýho servisaka se kterým se domluvím. Příjde mi to objednávání dílů divný. Je to dražší zbytečně a nebaví mě to, nejde o prachy v mém připadě já zaplatím, ale jak to bylo v předchozích komentarich.. 4k za tlumiče v ceně litru tak jako.. Jak jsem psal, spojku a nic do motoru bych sám nekupoval, ale gumy stabiku a tycky snad ještě ok

Já su stará baba a přijde mi, že děláte zbytečně chytrýho a to taky spousta lidí nesnese. Než sáhodlouhé diskuze, tak raději nechám věc na odborníkovi. Za mě, to současné okecávání všeho možného je tak strašně ubíjející... Když nemáte známého, kdo vaše díly akceptuje, tak se na to vykašlete a nechte dělat odborníka. Uleví se oběma.

 

xenofob

2x

směju se, můj mechanik jako stálý odberatel má s dodavateli smlouvy a ruzne vyhody, dily mu vozi 2x nebo i 3x denně a protože toho bere dost ma na to slevu, někdy i desitky procent, tezko to jinde koupim levneji...navic pokud něco nepasuje (co se stava často) dil vyreklamuje v radech hodin a dodavatel priveze jiny

kvalitka by si mel uvedomit že nektere opravy vyzaduji rozebrani pulky auta, pokud se po rozebrani pulky auta zjisti ze dil z internetu nepasuje, neda se v radech hodin vyreklamovat ani vymenit a socka trva na svem, ze si dily doda sam, je to pro kazdeho pouceni a priste uz lidi typu kvalitka rovnou slušne posle do prdele nebo jinam...kdo by chtel mít v servisu tydny rozebranou prekazejici mrdku kterou socka chce-nechce opravit...

kosti si muzes vymenit sam podle navodu z interneru a filtr MAN take...a nemusi s se vnucovat tam kde te nechteji

s díly je dnes jiny problem proste mnohe nejsou a ceka se na ne

 

 

asd1

1x

Kecá, jde jen o to že takhle nemá marži na dílech. Schválně se zeptej kolik ten samý filtr stojí od něj Mmch. ten fake může klidně mít i on.

Větší e-shopy typu Pema, Motora, Cardo apod. neberou od číňana který v potu tváře kopíruje, ale jde to ze stejnýho skladu jako Kelly/ Elit, JM apod. Tyhle krámy mají navíc rozvoz 2x denně a ten taky neni zadarmo, takže servis se na cenu e-shopu ani nemusí dostat... Ale zase o tolik víc to nemaj a chtít 100% navíc je "trošku moc", takže když prudí tak si to holt namontuju sám a nemá ani za práci...

Tak zrovna kelly byz nebral jako záruku kvalitních dílů!

asd1

Asi tak, a bere od nich hafo servisů Mmch. Kelly a Elit je jedna firma, LKQ CZ s.r.o.

A ještě do očí s úsměvem lžou že od konkurence to je fake kterej fakt viděli...

Tak Kelly prodává i značkové díly a taky svoji značku Starline, tak si to nemotejte do sebe...
asd1

Ne, mechoš ti naprosto vážně tvrdí že Pema (apod.) je nesolidní obchod kde se dá čekat fake a přitom sám bere od Kelyny Mmch. Kelly ceny jsou fakt dobrý, a to to ještě za poslední roky šlo dolu díky konkurenci..

 

eman

1x
A vy se jim divíte? Na dílech mají slusnej vejvar a když už vám výjimečně vezmou vás díl tak vám většinou řeknou že za to nebudou ručit...

 


0x

Jak na co. MANN palivák na fokuse 1. gen vyrábí v Jižní Africe.

By mě zajímalo, co tedy servis montuje. Klidně at si to koupí oni, ale dají mi ke schválení co by zákazníkovy značky k výběru. Já bych tedy v roli zákazníka nechtěl dostat AQ, VIKA, UFI, Meyle a jiné sra*ky.

asd1

On dá ten stejnej Mann, ale za jednou tolik.

Záruku na práci samozřejmě dává ze zákona (si může kecat co chce), na materiál je ze zákona z obchodu.

@gumidek: Ufi není sračka.

Ale je. Jednou jsem koupil olejový filtr a nedržel sloupec oleje v kanálu. Vždy se motor choval tak, jako by nejprve napouštěl filtr a až pak začal motor mazat (pozdě zhasínala kontrolka mazání).

Od té doby UFI tak maximálně pro ufouny

...

Mohl jsem dostat zmetek a jinak je to OK, ale u MANNa jsem tohle nikdy nepozoroval ani u náklaďáků a že jsem těch filtrů už měl v rukách

 

kvalitka

Díl mám jen kosti stabilizátoru a palivovy filtr a jedná se o felicii 1.3 mpi.
Jsem i ochotný přihodit mu něco do kapsy :D.
Děkuji moc za všechny komentáře
Díly motoru, spojky atp bych si nedovolil objednat ikdyz vim ze by byli podle vin správné
jericho

Na feldu jen kosti stabíku a palivák? To zvládneš sám na parkovišti ne? Já si takhle na parkovišti opravuju sám vždy auta. Od dob kdy jsem byl totálně mladej a blbej a dal favorita do servisu na výměnu rozdělovače a servis koupil takový šunt, že měl hned větší vůle než starší si vše dělám takhle sám

kvalitka

Jsem taky mladej a blbej :D Ale je fakt, že bych si troufnul na to. Palivak ultra snadný, zatím měním sám jen olej,filtry. Ta felicie má najeto jen 95kkm tak se o to chci ještě postarat a poježdění po městě je celkem ok. Akorát něco bouchá, tak typuju gumy stabilizátoru nebo kosti tak vyměním oboje za tak směšnou cenu.

Felda nemá kosti stabíku. Stabík má uložen přes čepy přímo do placek ramen.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]